Potrivit reprezentanților The Group, este prima emisiune filatelică dedicată unei companii din industria românească de comunicare. “Romfilatelia omagiază, prin emisiunile sale, instituții simbol, personalități ale României și companii care au un rol important în economia românească. Un timbru reprezintă, prin sine, un instrument de comunicare, condensând sensuri și mesaje în imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evocă, pe de o parte, evoluția comunicării de-a lungul vremii, prezentând metaforic progresul <
The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, deține, conform cifrelor oficiale, poziția de lider al pieței din anul 2007, cu un portofoliu de peste 200 de branduri internaționale și locale, în prezent. Agenția are aproximativ 230 angajați și este parteneră în Romania a grupului american Omnicom Media Group.
În ultimul deceniu, The Group a contribuit la destinul de succes a sute de branduri prin campanii complexe de publicitate, demersuri sofisticate de relații publice, proiecte ingenioase de marketing și a semnat multe dintre inovațiile industriei de marketing-comunicare din România. “Într-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei și al valorii cuvântului tipărit. Obiect miniatural de artă, timbrul însoțește stări și împărtășește emoții, construiește punți și comprimă distanțe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanțelor profesionale în industria comunicării este un reper și în același timp o pledoarie pentru excelență în comunicare, care ne onorează și ne obligă să continuăm să fim… altfel”, a spus Mihaela Nicola, CEO The Group.
Emisiunea de mărci filatelice “Excelența în Comunicare” a fost pusă în vânzare la toate magazinele Romfilatelia din București și din țară. “Performanța durabilă s-a consolidat din pasiune, în mod etic și responsabil, privind dincolo de linia orizontului imediat și adăugând mereu inovație. Un timbru care desenează epopeea comunicării și saltul către era comunicării online și care ne este dedicat nouă este răspunsul pentru întrebarea de bilanț, după un deceniu: am făcut bine? ”, a declarat și Zoltan Szigeti, președinte The Group.