PRO TV nu a aut concurență vineri seara, emisiunea programată reușind cele mai bune cifre din acest sezon, pe toate targeturile de audiență. Televiziunea din Pache Protopopescu a avut cifre și de trei ori mai mari față de Antena 1 și de Kanal D, la orașe și pe publicul comercial.
NAȚIONAL. Peste 1,7 milioane de persoane din întreaga țară au urmărit aseară Vocea României, media în fiecare minut de difuzare. În același interval, Kanal D avea aproape 1,1 milioane de privitorim cu show Exatlon.
Antena 1 a avut poziția a treia, cu aproape 600.000 de privitori, media. Top cinci este completat de televiziunile de știri Antena 3 și România TV.
URBAN. Show-ul Pro TV a fost urmărit de puțin peste un milion de persoane de la orașe. Kanal D a fost pe poziția secundă și în mediul urban, cu aproape 400.000 de persoane, media, în timp ce Antena 1 a fost urmărit în medie de aproape 280.000 de privitori.
COMERCIAL. Vocea României s-a auzit și pe publicul comercial, cu aproape jumătate de milion de privitori și o cotă de piață de 33,5%. Antena 1 și Kanal D și-au disputat următoarele două poziții cu cifre de trei ori mai mici față de lider.