PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 6,5%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit doar 4,8%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 1,8% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat episodul doi al noului sezon din Gospodar fără pereche, în timp ce la Antena 1 rula un nou episod din reality show-ul Insula Iubirii, iar la Kanad D era serialul turcesc Mireasa din Istanbul.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a performat cel mai bine având o cotă de 0,9% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani. Pe locul doi au fost, la egalitate, Realitatea TV și România TVA cu câte 0,5%. Locul trei a fost ocupat de Digi 24 cu 0,3%, urmat de B1 TV cu 0,2%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 2,9%, Antena 1 – 1,9%, iar Kanal D – 0,8%