Enel Energie Muntenia anunţă că vrea să modernizeze aproximativ 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din România unde activează, respectiv Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea, primele lucrări vor începe joi, în Bucureşti. Fiecare centru de relaţii cu clienţii modernizat va oferi o abordare modernă şi o gamă variată de servicii, într-un singur loc, spune Enel, adăugând că până la sfârşitul anului 2011, îşi propune să modernizeze aproximativ 40 d
Enel Energie Muntenia anunţă că vrea să modernizeze aproximativ 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din România unde activează, respectiv Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea, primele lucrări vor începe joi, în Bucureşti.
Fiecare centru de relaţii cu clienţii modernizat va oferi o abordare modernă şi o gamă variată de servicii, într-un singur loc, spune Enel, adăugând că până la sfârşitul anului 2011, îşi propune să modernizeze aproximativ 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din România unde activează: Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea.
Primele care vor intra în procesul de modernizare, începând de joi, sunt Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.3 – Pantelimon, Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.5 – Giurgiului şi Centrul de Relaţii cu Clienţii nr.12 – de pe Calea Călăraşi.
Având în vedere că aceste centre vor fi închise pentru perioada executării lucrărilor, clienţii Enel Energie Muntenia sunt îndrumaţi să apeleze la canalele alternative de plată a facturilor.
„În urma lucrărilor de modernizare, centrele de relaţii cu clienţii vor fi organizate în baza unui concept inovator pentru o cât mai bună gestionare a solicitărilor venite din partea consumatorilor în ceea ce priveşte rezolvarea operaţiunilor legate de energia electrică, precum şi un cadru plăcut. În amenajarea suprafetei, o pondere importantă o va avea spaţiul dedicat serviciilor dedicate clienţilor cum ar fi: informaţii şi consultanţă, gestionarea contractelor şi a relaţiilor cu clienţii”, arată Enel.
Potrivit directorului general Enel Energie Muntenia şi Enel Energie, Matteo Cassani, modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii face parte din strategia companiei de îmbunătăţire a calităţii serviciilor, prin care să fie oferite „avantaje concrete în termeni de eficienţă, confort şi economie de timp”.
„Această inţiativă se alătură altor facilităţi pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire şi a modalităţilor alternative de plată. Totodată, intenţionăm ca în scurt timp să le oferim clienţilor şi alte produse şi servicii noi, în concordanţă cu aşteptările lor”, afirmă Matteo Cassani.
Pentru următorul an, Enel Energie Muntenia estimează ca toate centrele de relaţii cu clienţii din aria sa de activitate să fie modernizate. Lucrări similare se derulează şi în centrele de relaţii cu clienţii Enel Energie din zonele Banat şi Dobrogea.
Enel este cea mai mare companie italiană în domeniul energiei electrice şi cea de-a doua companie europeană de utilităţi în funcţie de capacitatea instalată.
În România, Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice, având aproximativ 2,5 milioane clienţi, 93.000 de kilometri de reţea şi aproximativ 5.000 de angajaţi.
Enel operează în domeniul furnizării electricităţii, prin Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, în timp ce Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupă de gestionarea şi îmbunătăţirea reţelei de energie electrică în aceste trei regiuni.
În România, Enel depune eforturi pentru a deveni un operator integrat pe verticală prin intrarea în sectorul de generare de electricitate din surse regenerabile (energie eoliană), nucleară (ca unul din investitorii în reactoarele 3 şi 4 de la Cernavodă) şi are în vedere iniţiative viitoare bazate pe cărbune curat, afirmă compania.
SURSA: Mediafax