Enel își redeschide magazinele. Cum va funcționa activitatea pe timp de epidemie

Magazinele Enel, dar și o parte din magazinele partenere, își vor relua programul de lucru normal, cu care compania şi-a obişnuit clienţii. Activitatea se va desfășura însă ținând cont de condițiile specifice, impuse de epidemia de coronavirus.

O parte din magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, precum şi cele ale partenerilor, îşi vor relua activitatea cu publicul, începând de luni, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Enel menţionează că, pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 şi pentru a proteja atât clienţii şi comunităţile, cât şi angajaţii, lucrul cu publicul se va desfăşura în condiţii stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măştilor de protecţie şi a păstrării distanţei sociale, conform prevederilor legale în vigoare.

Astfel, magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia din Bucureşti, Giurgiu, Constanţa, Tulcea, Slobozia, Călăraşi, Timişoara, Reşiţa, Deva, Arad şi Lugoj, cu excepţia celor aflate în centre comerciale, vor fi redeschise, după ce au fost reamenajate, pentru ca activitatea comercială să se poată desfăşura în condiţii de siguranţă.

Programul de lucru este cel obișnuit

De asemenea, vor fi redeschise luni şi magazinele partenerilor Enel din Baia Mare, Satu Mare, Buzău, Ploieşti, Mehedinţi, Botoşani, Vaslui şi Focşani, iar marţi se redeschide şi magazinul din Braşov.

Programul de lucru al magazinelor este cel cu care compania şi-a obişnuit clienţii. Aceştia vor putea consulta programul locaţiei unde doresc sa meargă, precum şi orarul de audienţe accesând https://www.enel.ro/enel-energie/ro/informatii-utile/contact.html. De asemenea, programul va fi disponibil şi la intrarea în magazin, vizibil din exterior.

Pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, activităţile cu publicul vor avea loc cu respectarea măsurilor de siguranţă comunicate de către autorităţile competente. În acest sens, angajaţii şi clienţii vor avea obligaţia de a purta măşti de protecţie, iar numărul de clienţi care au acces simultan în magazine va fi limitat, astfel încât să poată fi păstrată distanţa.

Prioritate dimineața pentru persoanele peste 65 de ani

Zonele de aşteptare din cadrul magazinelor vor fi închise, iar sistemul de alocare bonuri de ordine va fi suspendat momentan, accesul în magazin efectuându-se în ordinea sosirii la locaţie. În funcţie de situaţie este posibil să fie implementate şi alte măsuri de protecţie.

Compania recomandă clienţilor să folosească şi mănuşi de unică folosinţă, precum şi un instrument propriu de scris.

De asemenea, roagă clienţii să-şi verifice starea de sănătate înainte de efectuarea deplasării (respectiv temperatura corporală şi starea generală de sănătate), iar în situaţia prezentării unor simptome (febră, dificultăţi respiratorii, tuse, durere în gât, răceală) să renunţe la efectuarea deplasării, întrucât persoanele care prezintă astfel de simptome, precum şi persoanele fără mască de protecţie nu vor avea acces în magazine, fiind asigurat triajul epidemiologic conform prevederilor legale în vigoare.

„Ca urmare a acestor măsuri de siguranţă, este posibil ca timpul de aşteptare să crească şi vă mulţumim anticipat pentru înţelegere. Persoanele cu vârsta de peste 65 de ani, vor avea acces cu prioritate dimineaţa, până la ora 11.

Compania recomandă opțiunile digitale de comunicare

Rugăm persoanele care nu fac parte din această categorie să evite acest interval orar pentru a nu mări adiţional timpul de aşteptare. În consecinţă, pentru buna desfăşurare a activităţilor şi pentru a preveni riscul de răspândire a noului coronavirus, recomandăm clienţilor să vină în magazinele Enel doar pentru acele operaţiuni pe care nu le pot efectua apelând la canalele alternative de comunicare puse la dispoziţia lor de către Enel”, se menţionează în comunicat.

Astfel, Enel recomandă clienţilor să folosească în continuare opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online.

Enel este o companie energetică multinaţională, unul dintre liderii integraţi pe pieţele globale de electricitate, gaze naturale şi energii din surse regenerabile. Enel este una dintre cele mai mari companii de utilităţi din Europa după capitalizarea de piaţă şi una dintre primele companii de electricitate de pe continent în ceea ce priveşte capacitatea instalată şi EBITDA raportat.

Unul dintre cei mai mari investitori privaţi

Grupul Enel activează în peste 30 de ţări din lume, având o capacitate instalată netă de producţie de energie de circa 90 GW. Enel distribuie electricitate printr-o reţea de peste 2,2 milioane de kilometri, are circa 73 de milioane de clienţi casnici şi companii în toată lumea.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privaţi în domeniul energetic, cu operaţiuni în sectorul distribuţiei şi furnizării de electricitate, dar şi al producţiei de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piaţa din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienţi.

Companiile E-Distribuţie operează reţele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind o treime din piaţa locală de distribuţie, şi dezvoltă un program de investiţii pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor, a siguranţei şi performanţei reţelelor şi implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.

Enel Energie şi Enel Energie Muntenia sunt principalii furnizori de energie din ţară, iar oferta lor include atât energie electrică şi gaze naturale, cât şi servicii cu valoare adăugată (asistenţă, iluminat şi altele).