Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au lansat o campanie de încurajare a clienţilor pentru protejarea mediului, prin acordarea de cadouri promoţionale, în cazul în care aceştia folosesc ghişeul electronic pentru plata facturii.
Primii 50.000 de clienţi ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia care optează pentru factura electronică, în locul celei convenţionale, vor primi seminţe de flori drept ‘cadou ecologic’, în plicuri personalizate, realizate din hârtie ecologică.
Serviciul ‘Factura pe email’ este disponibil prin platforma online MyEnel, ce poate fi accesată prin crearea unui cont şi care funcţionează asemenea unui ghişeu electronic dedicat non-stop clienţilor.
Peste 100.000 de clienţi Enel utilizează în prezent facilităţile oferite de această platformă, precum evidenţă facturi şi consum de energie electrică, istoric index contor sau evidenţă plăţi.
De asemenea, platforma MyEnel permite clienţilor să compare consumurile de energie electrică şi înregistrarea online a indexului contorului. Tot prin această aplicaţie sunt disponibile un calculator tarifar, prin care clienţii îşi pot calcula cea mai convenabilă ofertă pentru consumul lor, precum şi un formular de contact online, prin care pot primi consultanţă din partea operatorilor Enel.
Sursa: Agerpres