Enel se concentrează pe pieţele mature în noul său plan strategic

Cea mai mare companie de furnizare a energiei electrice din Italia, Enel, a declarat în noul său plan strategici că îşi concentrează atenţia pe pieţe mai mature precum Italia, Spania şi S.U.A, intenţionând să îşi facă reţelele mult mai digitale, potrivit Businessinsider.com.

În planul de afaceri al companiei 2018-19, anunţat marţi, Enel a confirmat majoritatea obiectivelor financiare din planul său anterior dar a majorat cu 33% estimările privind dividendul minim pe acţiune ce va fi vărsat anul viitor, până la 0,28 euro.

Compania a transmis că până în anul 2020 va vinde alte active în valoare de 3,2 miliarde de euro, în principal termocentrale, urmând de asemenea să iasă de pe pieţele considerate non-strategice. Pe de altă parte, grupul italian va aloca 2,3 miliarde de euro pentru preluarea participaţiilor minoritare şi alte două miliarde de euro pentru achiziţii în domeniul reţelelor şi soluţiilor electronice