Engie România, anunț pentru peste 2 milioane de clienți. Ce se întâmplă cu facturile în ianuarie

engie romania

SURSA FOTO: Engie

Engie România va efectua lucrări de modernizare a sistemelor informatice, ceea ce va afecta temporar accesul clienților la serviciile online, inclusiv facturare și programări.

În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, Engie România va efectua lucrări de modernizare a sistemelor sale informatice. Din această cauză vor exista limitări și indisponibilități temporare în prelucrarea cererilor celor peste 2 milioane de clienți. Cu toate acestea, furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată.

Engie România nu va emite facturi până la 22 ianuarie

În acest interval, clienții Engie România pot utiliza alternative pentru a contacta compania. Este vorba despre centrul de relații cu clienții sau numărul de Call Center 021.9366. Acestea sunt disponibile de luni până vineri între orele 08:00 și 20:00. Pentru urgențe tehnice legate de gaze naturale sau energie electrică, clienții pot apela la serviciul de urgențe non-stop menționat pe factură.

Procesul de actualizare a sistemelor informatice se va desfășura în trei etape distincte, conform comunicatului companiei.

De asemenea, Engie România nu va emite facturi pentru luna ianuarie în perioada menționată. Facturarea serviciilor va fi reluată după data de 22 ianuarie. Termenul de plată convenit nu va fi afectat, începând din momentul emiterii facturilor. Plățile efectuate de clienți în perioada 1 – 22 ianuarie vor fi înregistrate de companie. Aceste plăți nu vor fi însă vizibile în sistemele acesteia și în contul clientului, MyENGIE, până după data de 22 ianuarie 2024.

Compania a anunțat că formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil între 8 și 22 ianuarie.

„Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice importante, pentru a oferi o experiență cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie”, transmite compania.

Ce servicii nu vor fi disponibile în această perioadă?

În acest interval, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturilor prin e-mail și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

Compania își cere scuze pentru orice disconfort creat clienților și le mulțumește pentru înțelegere.

Grupul de companii Engie România are activități în distribuția și furnizarea de gaze naturale, producția de energie electrică din surse regenerabile, oferă soluții verzi și servicii tehnice pentru instalații de gaze naturale și centrale termice.

Compania operează în țara noastră o rețea de distribuție de aproximativ 22.600 km și deține o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW, având aproximativ 4.200 de angajați.