Profitul net al grupului a atins valoarea de 5,10 mil. euro, ceea ce reprezintă o creștere de 31,24% față de perioada similară a anului trecut. Profitul înainte de deducerea taxelor aproape că s-a dublat față de aceeași perioadă a anului 2013, ajungâng la 1,09 mil. euro.
“Această creștere semnificativă a fost generată cu precădere de revenirea pieței soluțiilor ERP și CRM și dezvoltarea unor noi aplicații mobile, dar și de creșterea impresionantă a subsidiarei Retail Link prin lansarea unor noi soluții de facturare electronică și extinderea activității externe a Entersoft. Creșterea profitabilității combinată cu o politică prudentă de creditatare a generat un nivel mult ridicat de lichidități față de anul trecut, consolidând avantajele față de competiția direct”, se arată într-un comunicat al companiei.
În România, Entersoft şi-a crescut profitabilitatea (EBITDA) în primele șase luni ale acestui an cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. În același interval, compania a crescut cu 20% echipa de vânzări și a numit un nou Sales Manager în persoana lui Andrei Butuc.
“În prima jumătate a acestui an, am extins soluțiile Entersoft implementate la clienții existenți cum ar fi JTI, dar am început și alte proiecte complexe cum este cel de la Mobifin sau KXL. De asemenea, Soft Net Consulting s-a alăturat recent rețelei de parteneri a Entersoft România. În următoarele luni continuăm planurile de extindere a business-ului atât prin implementarea de noi proiecte, cât și prin atragerea de parteneri”, declară Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft România.
Pentru consolidarea planurilor de creștere, Entersoft a anunțat recent un plan de investiții în valoare de 5 mil. euro pentru dezvoltarea a noi produse în următorii trei ani.