Faptul că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România este evidenţiat şi de creşterea constantă a numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
E.ON lansează factura electronică
5 martie 2013, 00:05
Ultima modificare în 5 martie 2013, 02:05
E.ON Energie România lansează factura în format electronic, pentru care pot opta toţi clienţii casnici, consumatori de gaze şi electricitate, începând cu această lună.
Etichete: energie,
gaze
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook