ePayment, principalul furnizor de soluții de plată online din România, devine începând de astăzi, 23 ianuarie, PayU România, trecând astfel în ultima etapă a procesului de rebranding început în urmă cu 6 luni.
Grupul PayU va oferi magazinelor online din România, atât servicii și metode noi de plată care să susțină creșterea comerțului electronic, cât și oportunități de creștere a afacerilor, atât prin acces la resursele și experiența grupului, cât și prin facilitarea extinderii în piețele internaționale, acolo unde grupul este prezent.
„PayU este un nume nou, dar și o promisiune nouă pe care o facem tuturor partenerilor noștri, fie că sunt clienți, cumpărători finali, bănci, organizații de carduri. Împreună cu partenerii noștri, dorim să ducem comerțul electronic românesc la o nouă etapă, venind către cumpărători cu instrumente care să faciliteze achizițiile online. Vom oferi, de asemenea, companiilor partenere din mediul online noi posibilități de încasare și noi servicii care să le ajute să își dubleze veniturile din vânzările pe Internet în următorii ani”, spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU România.
Lansarea noului brand este marcată și prin debutul campaniei Fii Ambasador PayU! care se va derula în perioada 23-29 ianuarie 2011 în diverse medii de comunicare, online și offline și al cărei obiectiv este informarea cât mai multor cumpărători online despre schimbarea de brand.
Campania are ca mesaj central ePayment devine PayU și este susținută prin intermediul a 22 de Ambasadori PayU, clienți PayU România care pun la bătaie creativitatea echipelor de marketing și comunicare pentru promovarea noului brand PayU în schimbul posibilității de a câștiga unul dintre cele 3 premii dedicate celor mai buni Ambasadori, în valoare totală de 22.000 euro.
La finalul campaniei, după evaluarea cantitativă și calitativă a campaniilor tuturor celor 22 de Ambasadori, vor fi acordate: Marele Premiu în valoare de 15.000 de euro, Premiul Juriului pentru Creativitate în valoare de 5.000 de euro și Premiul PayU în valoare de 2.000 de euro.
Regulamentul campaniei este prezentat online iar pentru mai multe informații legate de campanie, vă rugăm să ne contactați folosind datele de mai jos. Câștigătorii celor 3 premii vor fi anunțați pe data de 13 februarie 2012.