Compania îşi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales în ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioadă de câteva luni, pentru a marca tranziţia către brandul final, PayU România. Până la adoptarea definitivă a brandului PayU, ePayment va renunţa şi la particula GECAD din numele companiei, pentru a marca apartenenţa la grupul Pay U.

“Acţiunea de rebranding pe care o desfăşurăm în România în decursul următoarelor luni are două obiective. În primul rând, vizăm adoptarea brandului regional PayU, în urma deciziei Naspers de a reuni în acest unic grup toate operaţiunile de plăţi online integrate din regiune. În al doilea rând, anunţăm oficial şi noua direcţie de dezvoltare pe care compania noastră o va cunoaşte în următorii ani”, spune Daniel Nicolescu, CEO ePayment.

ePayment, companie cunoscută ca integrator de plăţi online, lider în industria eCommerce din România, îşi va direcţiona strategia de dezvoltare în următoarea perioadă pe trei linii:

1.    Extinderea portofoliului de metode de plată integrate (pe lângă cele deja existente: card,  microplăţi (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis şi PayPal)
2.    Adăugarea de servicii complementare plăţilor online, dedicate cumpărătorilor pe Internet
3.    Extinderea regională a operaţiunilor prin export de tehnologie.
 “Tranziţia şi adoptarea noului brand va fi realizată în mai multe etape. Deocamdată renunţăm la sloganul vechi şi îl inlocuim cu o sintagmă ce arată apartenenţa la noul grup, PayU. Ulterior vom renunţa la această sintagmă, dar şi la numele ePayment şi vom deveni PayU România. Rebrandingul este o bună ocazie pentru a creşte interacţiunea cu utilizatorul final şi pentru a deveni mai vizibili şi în rândul publicului familiarizat cu comerţul online şi plăţile electronice. Vor urma o serie de campanii şi de evenimente în sprijinul acestei repoziţionări, ce se vor adresa atât magazinelor online, cât mai ales cumpărătorilor online”, precizează Daniel Nicolescu.

Grupul PayU oferă soluţii profesionale pentru piaţa ecommerce din regiune, fiind prezent în Polonia, Cehia, Romania şi, în curând, în Ungaria. PayU a procesat în 2010 peste 31 milioane de tranzacţii, cu un volum total de peste 800 milioane de euro. Recent a fost lansat website-ul www.payu.eu ce va reuni informaţii referitoare la toate soluţiile de plăţi online integrate prezente în regiune şi deţinute de grupul Naspers.

“Lansarea unui site corporate www.payu.eu ce va reuni toate sistemele noastre de plăţi online şi suport, marchează o nouă etapă în strategia noastră al cărei element – cheie este extinderea pe pieţele din Europa Centrală şi de Est. Website-ul www.payu.eu subliniază caracterul internaţional al companiei noastre, aflate într-un moment de extindere rapidă pe noi pieţe”, spune Marcin Jablonsky, CEO PayU.