„Grupul PayU a procesat în 2010 aproape un miliard de euro, iar în următoarea perioadă compania vizează o piață estimată în acest moment în jurul valorii de 20 miliarde de euro, soluția tehnică ce urmează a fi folosită fiind platforma ePayment. Într-o primă etapă, pentru extinderea în Europa vom investi două milioane de euro, iar prima piață pe care o vom finaliza în următoarele săptămâni este Ungaria”, declară Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
Pentru a susține noile planuri strategice ale companiei, ePayment va demara o campanie amplă de angajări, urmărind dublarea echipei în următoarele luni. În prezent, în ePayment lucrează o echipă de 36 de specialiști, cărora li se vor adăuga încă 44 de noi colegi în departamentele de software development, project management, implementare și testare.
Primul client care va beneficia de platforma ePayment în Ungaria este Vatera, lider de piață în licitații online care are în portofoliu o cifră de peste 2 milioane de utilizatori, 57% din numărul total de utilizatori de internet cu vârsta peste 14 ani.
Conform unui studiu GKIeNET în 2011, la o populație de puțin peste 10 milioane de locuitori, rata de penetrare a internetului în Ungaria este de 34% (utilizatori de internet cu vârsta +14 ani), 35% dintre aceștia făcând cumpărături online.
În Ungaria există aproximativ 2.700 de magazine online dintre care aproape jumătate au implementat o soluție de plată online. La acestea se adaugă site-urile de cumpărături de grup, agenții de turism și asigurări și platforme de licitații online. Cele mai importante segmente ale comerțului electronic sunt: entertainment, cărți, produse alimentare, turism, asigurări, muzică, educație, cadouri, IT, vânzările online de produse fizice ridicându-se la un procent de 1,6% din piața ungară de retail.