Nu mai puțin de 3.500 de unități Citan au fost rechemate în service din cauza unor defecțiuni ale sistemului airbag. Conform unui oficial al companiei, trebuie schimbat airbag-ul cortină.
Derivat din modelul Kangoo al francezilor de la Renault și asamblat la uzina producătorului francez din Mauberge, modelul Citan este primul produs al cooperării dintre cele două mari grupuri europene. Conform acordului semnat în 2010, în afara modelului Citan, Daimler și Renault-Nissan vor colabora în privința asamblării de motoare în America de Nord, a producției de vehicule comerciale în Japonia – prin colaborarea dintre Nissan și Fuso – și a dezvoltării unei familii comune smart-Twingo. De asemenea, Nissan va beneficia de experiența Daimler în privința motoarelor de capacitate mare și a transmisiilor.
Privind statisticile de vânzări de pe piața europeană se pare însă că atât cele doar trei stele EuroNCAP cât și defecțiunea de la airbagurile cortină sunt cele mai mici probleme create de Citan grupului Daimler. Asta pentru că din septembrie 2012, când modelul a intrat pe piață, până la finalul primului trimestru al acestui an au fost comercializate doar 1823 de unități.
Epopeea Mercedes-Benz Citan nu s-a încheiat: sunt chemate în service 3.500 de mașini
7 mai 2013, 09:14
Ultima modificare în 7 mai 2013, 12:14
După ce a primit doar trei stele la testele de siguranță EuroNCAP, dând naștere unor dispute care au ajuns până în birourile de management ale grupului Daimler, modelul Citan al celor de la Mercedes-Benz are din nou probleme.
Etichete: colaborare,
daimler,
mercedes-benz,
renault,
service
Publicat in categoriile: Știri Auto
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Auto
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook