Epson, unul dintre primii jucatori de pe piata locala a video-proiectoarelor, a inregistrat o crestere cu 66% a cifrei de afaceri aferente anului 2008, pana la 4,4 milioane de euro. Cu un numar de 5.960 de proiectoare comercializate, vanzarile Epson au crescut cu 84% in anul 2008 in comparatie cu rezultatele obtinute in 2007. Evolutia pozitiva a vanzarilor a propulsat Epson pe primul loc pe piata videoproiectoarelor din Romania in anul 2008, atingand o cota de piata de 28%, potrivit reprezentan
Epson, unul dintre primii jucatori de pe piata locala a video-proiectoarelor, a inregistrat o crestere cu 66% a cifrei de afaceri aferente anului 2008, pana la 4,4 milioane de euro.
Cu un numar de 5.960 de proiectoare comercializate, vanzarile Epson au crescut cu 84% in anul 2008 in comparatie cu rezultatele obtinute in 2007. Evolutia pozitiva a vanzarilor a propulsat Epson pe primul loc pe piata videoproiectoarelor din Romania in anul 2008, atingand o cota de piata de 28%, potrivit reprezentantilor companiei.
La obtinerea cifrelor din anul 2008 au contribuit rezultatele inregistrate in ultimele trei trimestre calendaristice ale anului, cand Epson a ocupat prima pozitie pe piata proiectoarelor din punct de vedere al numarului de unitati vandute si din perspectiva valorii vanzarilor.
Tendinta de crestere s-a accentuat in trimestrul al treilea, cand Epson a preluat prima pozitie pe acest segment (cu o cota de piata de 28%) si a culminat in ultimul trimestru calendaristic al anului cu atingerea unei cote de piata de 49%.
Potrivit oficialilor Epson, volumul vanzarilor a crescut cu 166% in trimestrul al patrulea al anului 2008, in raport cu trimestrul precedent. De asemenea, din punct de vedere valoric, ultimul trimestru al anului a reprezentat o crestere cu 129% comparativ cu acelasi trimestru din 2007.
In plus, luand ca referinta aceeasi perioada a anului trecut, volumul vanzarilor din trimestrul patru al anului 2008 a inregistrat o crestere cu 69%, iar valoarea vanzarilor s-a apreciat cu 48%. In consecinta, cota de piata obtinuta de Epson in aceasta perioada s-a majorat cu 28% in raport cu acelasi interval al anului 2007.
In ceea ce priveste planurile pentru anul 2009, Epson isi va concentra atentia pe dezvoltarea anumitor segmente cu potential precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema, zona in care Epson ofera cea mai mare perioada de garantie a lampii dintre modele existente in piata.
„Pentru 2009, ramanem increzatori in evolutia pozitiva a afacerilor, atat pe segmentul echipamentelor destinate mediului educational, cat si in zona de business si home cinema“, a declarat Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.
Epson este lider global in produse de imagine, incluzand imprimante, proiectoare 3LCD si LCD-uri de dimensiuni mici si mijlocii.
Epson este o retea formata din 93.279 angajati in 107 de companii in toata humea. Facand parte din corporatia japoneza Seiko Epson, grupul a avut vanzari consolidate de 1,347 miliarde de yeni in anul fiscal 2007.
Sursa: Epson