Știrea poate fi citită aici:
https://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/187020.html
ERATĂ: Mihaela Rădulescu, Innerout: ”Nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie”
30 septembrie 2013, 12:26
Ultima modificare în 30 septembrie 2013, 15:26
Ne cerem scuze cititorilor pentru știrea apărută sâmbătă, 28 septembrie: Mihaela Rădulescu, Innerout: ”Nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie”. Poza postată a înfățișat-o, pentru câteva ore, pe Mihaela Rădulescu, vedeta TV. În articol era vorba despre Mihaela Rădulescu, owner Innerout.
Etichete: branding
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Viticultorii români se consideră discriminați
- Mutare istorică a McDonald’s: Înlocuiește celebrii cartofi pai din meniuri
- Câtă încredere poți avea în recenziile de produse?
- Panfora Oil & Gas spune că nu vrea să exploateze gaze de șist în perimetrul Ex-6 Curtici
- Lukoil este cea mai mare companie privată din Rusia
- Shuanghui îşi va reduce participaţia deţinută la grupul spaniol Campofrio sub 30%
- Deloitte: „România încalcă din nou obligaţiile comunitare în ceea ce privește procedura de rambursare TVA”
- Nu a mai acceptat salariul de 4.000 euro și, apoi, a demisionat. Ce spune acum un fost manager privat la stat
- VESTEA care i-a crescut cu 50% afacerile lui FRANK TIMIŞ în câteva ore
- Şeful Alro: Producţia de aluminiu prelucrat, destinată în proporţie de 90% exportului