Ericsson şi Telefonica, unul dintre cei mai importanţi operatori integraţi de telecomunicaţii din lume, şi-au extins contractul de servicii de administrare a reţelei existent din 2008 pentru a include o serie de servicii operaţionale în teren.
Ericsson va oferi servicii de monitorizare şi întreţinere a reţelei de telefonie fixă a Telefonica din oraşul Sao Paulo, un oraş în a cărui zona metropolitană trăiesc 20 de milioane de oameni, aproape cât întreaga populaţie a României.
Telefónica Brazilia a apelat deja, în trecut, la metodologia şi instrumentele Ericsson dedicate segmentului de servicii de administrare a reţelei, iar acest nou contract reprezintă o extindere a contractului existent de execuţie a serviciilor.
În 2008, Ericsson şi Telefónica Brazilia au încheiat un acord de întreţinere în teren a reţelei de fibră optică operată de compania telecom în statul São Paulo.
Ericsson deţine cea mai cuprinzătoare ofertă de servicii de administrare a reţelei din industrie.
Portofoliul companiei include servicii de proiectare, construcţie, operare şi administrare a operaţiunilor de zi cu zi a reţelei clienţilor, inclusiv servicii adresate utilizatorilor finali şi servicii de suport de business, servicii de găzduire de soluţii service-layer şi ce permite furnizarea de tehnologie care îmbunătăţeşte acoperirea reţelei şi de capacitate la cerere. Ericsson are o echipă internaţională de peste 45.000 de specialişti şi administrează reţele care, împreună, deservesc mai mult de 800 milioane de abonaţi din întreaga lume.