Povestea Ericsson în România a început în 2007, când producătorul suedez de echipamente telecom a ales Bucureștiul pentru a dezvolta un centru de furnizare servicii de comunicații către sute de milioane de clienți de pe mai multe continent, scrie Ejobs.
Povestea Ericsson în România a prins contur și, în 2008, GSC a obținut NOC global customer în Italia (pentru suport profesionist oferit 24/7 clienților). În 2013, centrul din București a câștigat proiectul și a început să ofere operațiuni pentru platforma Ericsson globală M2M/IoT, iar din 2014 a preluat administrarea rețelelor Romtelecom și Cosmote (actualul Telekom).
Azi, GSC, unul din cele patru centre din lume, singurul din Europa și o componentă vitală în cadrul organizației globale de servicii Ericsson, deservește 45 clienți globali, gestionând rețele care, împreună, permit celor 200 de milioane de abonați să comunice.
Echipa este formată din peste 2.000 de profesioniști și specialiști, tineri și entuziaști. Toți au ambiția de a oferi cel mai bun suport operatorilor pentru a le spori eficiența operațională și pentru a le îmbunătăți veniturile.