Acestă soluție testată la nivel global în Ericsson Experience Labs (laboratoare dotate cu cele mai inovatoare tehnologii) va ajuta distribuitorii să dezvolte dispozitive mobile potrivite pentru rețelele în care funcționează și le va permite operatorilor să-și optimizeze rețelele. De asemenea, serviciul Ericsson asigură mai puține întârzieri și costuri scăzute de verificări.
Prin conectarea la rețeaua unui operator, Ericsson Experience Labs ajută distribuitorii să-și verifice performanța unei aplicații sau a unui dispozitiv pentru a trece testele de validare și acceptare ale unui operator. Instrumentele de verificare automată de la Ericsson ajută la eficientizarea procesului de control al calității, asigurând că orice dispozitiv corespunde reglementărilor internaționale și cerințelor specifice fiecărei rețele.
„Membrii societăți conectate folosesc din ce în ce mai mult aplicațiile și dispozitivele mobile pentru a-și rezolva problemele de zi cu zi și pentru a-și face viața mai ușoară,” a declarat Paolo Colella, Head of Consulting & Systems Integration, Ericsson. „Datorită serviciului Ericsson, distribuitorii de aplicații și dispozitive au multe de câștigat, mai ales când vine vorba de a furniza utilizatorilor servicii de calitate, fără disfuncționalități sau probleme. Asigurarea disponibilității unor aplicații sau dispozitive înainte de lansare va ajuta distribuitorii să construiască loialitate față de brand și să atragă noi utilizatori,” a mai adăugat Paolo Colella.
Nu doar terminalele și telefoanele mobile pot fi testate cu ajutorul serviciului de verificare al aplicațiilor și dispozitivelor, ci și produsele M2M și echipamentele de telecomunicații din locația clientului. Orice tip de aplicație sau dispozitiv poate fi de asemenea verificat automat, iar anumiți indici de performanță pot fi monitorizați – de exemplu, modul de transmitere a semnalului și datelor sau viața bateriei.
Serviciul de verificare a aplicațiilor și dispozitivelor mobile face parte din viziunea Ericsson pentru o societate conectată, în care numărul de dispozitive mobile va crește, furnizând noi servicii pentru toate categoriile de utilizatori. Va fi din ce în ce mai important pentru distribuitori și operatori să rămână competitivi și să livreze servicii de calitate și o experiență pozitivă la utilizarea unei rețele.