Utilizatorii Airbnb trebuie să fie foarte atenți, dacă nu vor să cadă pradă escrocheriilor. O femeie s-a trezit recent într-o situație dificilă, după ce a rămas fără banii achitați. Nici măcar nu a apucat să se bucure de concediu.

Mare atenție la escrocherii

Românca se aștepta să aibă parte de o vacanță de vis alături de familie, în Malaga. Ea a relatat întreaga întâmplare pe un grup de călătorii. Potrivit explicațiilor oferite de româncă, a făcut o rezervare la un Airbnb, printr-o agenție.

Totodată, a achitat o bună parte din sumă. Ea spune că urma să primească adresa exactă a locului unde va fi cazată după tranzacție.

„Bună seara, ne confruntăm cu o situație dificilă pe Airbnb și aș vrea să știu dacă mai sunt persoane care au întâmpinat astfel de probleme pentru ca de o săptămână suntem disperați”, a relatat românca.

euro
SURSA FOTO: Dreamstime

Detaliile prezentate pe platformă erau înșelătoare

Problemele nu s-au încheiat aici. Gazda i-a spus femeii că plaja se află la 800 de metri de Airbnb. Totuși, ea a observat că, de fapt, este vorba de o distanță de 3 kilometri.

„Înainte de a face rezervarea am vorbit cu gazda, care era o agenție ca să ne comunice distanța până la plajă. Din spusele lor erau 800 m. După efectuarea plății s-a generat adresa exactă și am constatat ca până la plajă sunt aproximativ 3 km”, a explicat femeia.

A încercat imediat să anuleze rezervarea

Ea a încercat apoi să anuleze rezervarea. Inițial, și-a exprimat în scris nemulțumirea față de gazdă, iar rezervarea a fost anulată automat. I se promisese că suma pe care a achitat-o îi va fi rambursată integral. Totuși, s-a trezit fără niciun ban.

Sumă plătită de ea a fost de 2.334 de euro. Totuși, i-au fost restituiți doar 900 de euro. În acest context, femeia spune că este disperată de o săptămână. Totodată, singurul răspuns pe care l-a primit nu-i oferă niciun ajutor.

„Din 2.334 de euro îmi spun că ni se va restitui 900 de euro. Eu nu am anulat rezervarea!!! Sunt disperată de o săptămână, sun în ambele părți și mi se răspunde franc în față că astea sunt condițiile de anulare și ca eu am făcut anularea în aplicație”, a explicat ea.

Ea a explicat ca a rezervat 14 zile Malaga într-o vilă cu 4.660 de euro, din care a plătit jumătate. Femeia spune că a fost informată că va primi înapoi doar 900 de euro.