FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, acționează cu maximă responsabilitate în relația cu beneficiarii finali ai serviciilor prestate – persoane fizice sau juridice și colaborează strâns cu Direcția de Sănătate Publică, respectând toate regulile transmise de autoritatea competentă.
Compania confirmă faptul că a fost informată de autoritatea competentă din județul Ialomița cu privire la confirmarea suspiciunilor de infectare cu COVID-19 în cazul a 24 de persoane angajate ale FAN Courier pe poziția de manipulant marfă în depozitul din Ștefănești.
Compania a declanșat deja procedurile stabilite prin planul pentru situații de criză COVID-19, astfel încât activitatea curentă să se desfășoare în condiții normale.
”Majoritatea angajaților testați pozitiv erau deja în izolare la momentul efectuării testelor și toți contacții direcți ai acestora au fost izolați și au intrat în carantină la domiciliu pentru 14 zile, conform protocolului medical în vigoare. Personalul izolat reprezintă un procent mic din totalul personalului care activează în HUB-ul din Ștefănești. În plus, echipele din depozitul FAN Courier sunt autonome și nu interacționează, astfel că riscul de infectare între echipe este minim. Activitatea companiei se desfășoară la parametri normali, echipele FAN Courier fiind pregătite anterior pentru un astfel de scenariu. Pentru siguranța sanitară a angajaților vom intensifica controlul și triajul epidemiologic”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.
Compania a achiziționat și distribuit fiecărui angajat, încă de la debutul crizei, măști și mănuși, ca măsură de prevenție, a achiziționat dezinfectant, ca măsură de sănătate și igienă în muncă și a cerut managerilor din toată țara să monitorizeze constant starea de sănătate a angajaților.
”Ne preocupă starea de sănătate a membrilor echipei FAN Courier și suntem conștienți că, acum, avem o responsabilitate suplimentară în relația cu beneficiarii serviciilor noastre. De aceea, întreg depozitul Ștefănești a fost dezinfectat deja printr-o procedură cu nebulizare și am transmis tuturor colegilor din țară informații despre măsurile pe care le pot lua în mod independent, în scopul limitării oricăror riscuri de infectare pentru ei, familiile lor și colegi. Prin intermediul managerilor zonali, monitorizăm permanent situația absențelor medicale”, a explicat George Tăchescu, Chief Operations Officer FAN Courier.
”Este important de știut că nu există risc de infectare nici pentru angajați și nici pentru beneficiarii expedițiilor, prin intermediul coletelor sau plicurilor expediate”, au adăugat reprezentanții companiei.