Este informația momentului pentru cei care au contract la Hidroelectrica! Se întâmplă după 12 luni de la semnare

bloc

SURSA FOTO: Dreamstime

Informație importantă pentru toți clienții Hidroelectrica! Furnizorul de energie electrică a făcut anunțul! Iată ce trebuie să știe oamenii despre contractul la energie, dar și despre facturi.

Hidroelectrica a făcut un anunț important pentru clineții săi. Compania a anunțat că la expirarea duratei de valabilitate a contractului, acesta se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni.

Informație importantă pentru clienții săi

Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării acestuia în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte, contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni.”, este mesajul companiei, postat pe pagina de Facebook.

Ce se întâmplă cu facturile la Hidroelectrica?

„Probabil că cei mai mulți ați primit în ultima perioadă factura de la Hidroelectrica, factura care este în noul format. Aruncând un ochi pe factură, am constatat câteva diferențe față de vechiul format de factură, detalii pe care consider că merită să le avem în vedere:

1. A fost schimbat codul pentru locul de consum. Noul cod începe cu cifra 5 şi este format din 10 cifre.

2. În tabelul cu indecși de pe pagina numărul 2 a facturii Hidroelectrica apar doar 2 linii pentru cei care au contor non-smart (contor normal analogic sau digital non-smart), şi anume linia în care vă este indicat indexul comunicat de către dvs, iar cealaltă linie se referă la estimarea pentru ultimele zile ale lunii calendaristice care tocmai a fost facturată.

Nu se mai regăsește în acest tabel şi linia cu reversarea estimării pentru ultimele zile ale lunii precedente.

Totuși, per total, în consumul facturat se ține cont de această reversare, doar că nu mai este afișată ca în facturile din lunile precedente. Calculul reversării este prezent în schimb în tabelul cu explicarea formulei de calcul a facturii.

3. Pentru plata prin virament bancar trebuie puse la detaliile plații următoarele:

– cont contract

– număr factură.

Dacă nu le-aţi pus, atunci plata d-voastră se va procesa cu întârziere. Important este ca la plățile următoare să aveți în vedere acest aspect, puneți contul de contract şi numărul de factură.

4. Mai nou se poate plăti factura Hidroelectrica şi la Oficiile Poştale.

5. Pe prima pagină a facturii Hidroelectrica a apărut un număr de deranjamente.

6. Sunt prezente ambele numere de call center (021/9834, respectiv 021/9861) şi orarul (de luni până vineri între orele 8-20) când pot să fie apelate, tot pe prima pagină a facturii.

7. Este trecut link-ul către platforma web Hidroelectrica unde se poate comunica indexul, şi anume client.hidroelectrica.ro/autocitire.

8. Numărul de factură Hidroelectrica este format din mai multe caractere (11 în prezent, spre deosebire de 8 caractere în trecut).

9. Notificare pentru cei care consideră că soldul comunicat pe factură este eronat: pot să scrie la sold@hidroelectrica.ro”, se arată pe grupul privat al clienților Hidroelectrica.