Este informația momentului pentru cei care au mașini second-hand! Detaliile la care trebuie să fie extrem de atenți

Deși nu mai e ca la început, ideea de a renunța la mașina pe care o conduci de atâția ani nu pare una tentantă. Fie din lipsa resurselor financiare, fie pentru că pur și simplu te-ai atașat prea mult de ea. Sau poate te gândești că nu există niciun motiv temeinic pentru a cumpăra o mașină nouă, dacă o poți repara pe cea din garaj. Dar unele reparații ar putea fi extrem de costisitoare.

Așadar, dacă vrei să nu irosești bani, ia în considerare, cât se poate de serios, schimbarea mașinii. Dacă mașina are oricare dintre aceste probleme, a venit momentul să cumperi una nouă.

1. Rotoare și tamburi de frână

Plăcuțe de frână noi sunt o soluție relativ ieftină și ar trebui să fie o parte regulată a programului de întreținere. Cu toate acestea, este posibil să vă confruntați cu costuri mai mari pentru înlocuirea rotoarelor și a tamburilor de frână. Ar putea fi mai rentabil să cumpărați o mașină nouă, în loc să plătiți pentru aceste reparații.

2. Un alternator defect

Funcționarea ireproșabilă a unui autovehicul depinde de starea a numeroaselor componente care trebuie să lucreze foarte bine împreună. Printre ele se numără și alternatorul. Un alternator prost poate duce la o reparație și mai proastă. Este posibil ca alternatoarele să fie înlocuite la fiecare 50.000 mile până la 100.000 mile. Dacă mașina este foarte veche, ar fi indicat să săriți peste această reparație și să căutați una nouă.

3. Un motor care necesită refacere sau înlocuire

Un motor prost înseamnă sfârșitul mașinii, cu excepția cazului în care ești dispus să bagi mâna adânc în portofel. O reconstrucție sau o înlocuire a motorului vă va costa, probabil, câteva mii de dolari – bani care ar putea fi folosiți pentru avansul la o mașină nouă.

4. O garnitură de chiulasă care s-a ars

Garnitura de chiulasă este o componentă specifică a motorului care va costa mult dacă trebuie înlocuită. Această remediere vă poate costa 2.000 dolari, o sumă prea mare pentru o mașină care nu valorează atât de mult.

5. Defecțiune la cutia de transmisie

Înlocuirea sau reparațiile majore ale cutiei de transmisie pot fi costisitoare atât din punctul de vedere al pieselor, cât și al forței de muncă. Să nu vă surprindă dacă trebuie să achitați câteva mii de dolari pentru reparație. În acel moment, este mai indicat să folosiți acei bani ca avans pentru o mașină nouă.

6. Catalizatorul mașinii a fost furat

Catalizatorul mașinii (convertorul catalitic) este o componentă din sistemul de evacuare, conceput pentru a reduce emisiile de substanțe nocive, transformându-le în substanțe inofensive.

Convertizoarele catalitice conțin metale prețioase precum platina și paladiul, ceea ce le face o țintă ideală pentru hoți. Repararea unui convertor catalitic poate fi o soluție costisitoare, care se poate ridica la câteva mii de dolari.

7. Un airbag care s-a declanșat

Dacă airbagurile s-au declanșat în cazul unui accident rutier, costul de înlocuire vă pot duce lejer spre 3.000 dolari. Este destul de scump pentru a te face să te gândești de două ori dacă merită să păstrezi mașina. În plus, este posibil ca un accident să vă fi stricat airbag-urile, așa că veți avea de suportat alte costuri de reparație.

8. Un cadru îndoit

Cadrul este fundația pe care se așează mașina. Problemele cu un cadru îndoit ar putea duce la probleme cu restul vehiculului. S-ar putea să vă confruntați cu o factură de 10.000 de dolari pentru a repara cadrul, așa că cel mai bun pariu ar putea fi să cumpărați o mașină nouă.

9. Un bloc motor crăpat

Fisurile din blocul motor sunt o problemă serioasă și nu sunt ușor de reparat. Și în acest caz, factura poate ajunge la mii de dolari.