Este premieră în România! Anunț major pentru toți clienții acestei bănci. Zeci de mii de români sunt vizați

Vești excelente pentru clienții First Bank. Banca face un nou pas către digitalizare împreună cu certSIGN. Noile implementări aduc o mulțime de avantaje pentru clenți.

First Bank implementează semnătura electronică la distanță și își vinde toate produsele și serviciile 100% online, prin Video Advisory 2.0

Noutatea pentru bancă este acordarea de credite negarantate 100% online, opțiune care vine să întregească gama de servicii și produse oferite de First Bank online. 

Premiera pe piața românească este implementarea semnăturii electronice la distanță, direct în platforma https://www.firstvideobank.ro/ printr-un parteneriat cu certSIGN. Aceasta este auditată și certificată ca fiind echivalentă cu prezența fizică a clientului în sucursală, în conformitate cu legislaţia naţională şi Regulamentul UE nr. 910/2014 eIDAS și astfel face posibilă o experiență bancară 100% digitală.

Ce vor putea face clienții

Clienții au acces online, uşor, rapid și în deplină siguranță la servicii și produse bancare complete, cu avantaje evidente:

  • fără hârtii inutile şi semnături cu pixul (în medie pentru semnarea tuturor documentelor aferente unui credit negarantat sunt necesare 150 de pagini și sunt solicitate cel puțin 16 semnături clienților);
  • cu un efort minim din partea beneficiarilor;
  • o singură interacţiune necesară, simplă și eficientă din punct de vedere al timpului și al costului;
  • fără restricţii (deschiderea de conturi şi creditare de oriunde);
  • ușurință și acces 24/7 în gestionarea documentelor semnate electronic cu banca;
  • fără drumuri la bancă.

„Clienții noștri își doresc din ce în ce mai mult să poată realiza operațiuni bancare oricând și oriunde. Cu atât mai mult în acest context. Am remarcat în ultima perioadă că sunt utilizate tot mai mult serviciile digitale și de la distanță. Spre exemplu, platforma de video banking First Bank a fost extrem de solicitată și apelurile video au crescut de la o lună la alta. Procesele noastre de transformare digitală devin vizibile și se recompun permanent. Noi căutam soluțiile și partenerii optimi pentru a reuși să oferim clienților o experiență completă”, a declarat Ionuț Encescu, Head of Customer Value First Bank. 

În ceea ce privește semnăturile electronice, acestea sunt create cu soluția Paperless a certSIGN, care este certificată la nivelul Uniunii Europene ca fiind dispozitiv calificat de creare a semnăturilor electronice (QSCD).

”Certificarea procesului de identificare video ca fiind echivalent cu prezența fizică a clientului în sucursală este un pas esențial în oferirea serviciilor bancare complet on-line. Am reușit împreună cu First Bank o premieră în țara noastră și ne bucurăm că suntem «pionierii» unui astfel de proiect”, a precizat Aurel Meiroșu, Manager dezvoltarea afacerii, certSIGN. 

Soluţia Video Advisory 2.0 împreună cu serviciul certSIGN pentru emitere certificate calificate pentru semnătură electronică la distanță sunt validate de către LSTI – una dintre cele mai importante firme de audit din Europa. Parcurgerea cu succes a auditului realizat de către acest organism independent de evaluare a conformităţii asigură respectarea standardelor cu privire la identificarea electronică și servicii de încredere pentru tranzacțiile electronice.

First Bank oferă o gamă largă de produse și servicii financiare clienților persoane fizice, persoane juridice și întreprinderi mici și mijlocii.  

First Bank are sediul la București și operează prin intermediul a 59 de sucursale, având aproape 1.000 de specialiști angajați și aproximativ 130.000 de clienți activi.