Furnizorul de reclame de tip pay-per-click ETARGET a inregistrat pe parcursul anului 2006 venituri in valoare de 2,24 milioane de euro, in crestere cu un milion de euro fata de 2005. Veniturile companiei din primul trimestru din 2007 au crescut cu 216% fata de aceeasi perioada din anul precedent. ETARGET s-a lansat oficial si pe piata din Romania in 2006, avand deja in portofoliu 21 de portaluri partenere.
Numarul clientilor companiei pe plan international a crescut intr-un ritm anual de 198%.
Conform estimarilor agentiei britanice ZenithOptimedia, piata internationala a reclamei pe internet se va dezvolta considerabil in 2007 in Europa de Est si in Orientul Apropiat.
“ETARGET a evoluat rapid in cei cinci ani de activitate si suntem increzatori ca vom contribui semnificativ la dezvoltarea pietei de profil si in Romania” , a declarat Duaan Urban, Country Manager ETARGET Romania.
In prezent, ETARGET activeaza in Romania, Slovacia, Cehia si in Ungaria si afiseaza peste 2 miliarde mesaje de reclama contextuala lunar, pe 711 portaluri de internet.
Sursa: Capital 03 Mai 2007