Grupul Eurolines România a deschis 11 agenții în perioada ianuarie-aprilie 2013, în București și în alte câteva orașe mari, crescându-și astfel rețeaua de distribuție 75 de agenții.
Conform strategiei de dezvoltare și consolidare a Grupului, anul acesta, cele mai multe agenții au fost deschise în mall-uri. Până la finalul anului 2014, Eurolines și-a propus să ajungă la 100 de agenții în toată țara.
"Unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru anul acesta rămâne lărgirea și dezvoltarea rețelei de distribuție sub cele două branduri TUI TravelCenter și Eurolines. Investițiile prioritare rămân cele în sesiunile de training pentru echipele de consultanți de turism și pentru deschiderea noilor agenții. Investiția pentru un punct de lucru se ridică la 30.000 euro", a declarat Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Odată cu extinderea rețelei de agenții, numărul de consultanți de turism a crescut, ajungând la 210 în prezent, față de 145, anul trecut. Totodată, numărul angajaților a crescut la 480, față de 400 în 2012.
La nivel de Grup, în trimestrul I din 2013, cifra de afaceri a crescut cu 40% de la 51,9 mil. lei la 72,5 mil. lei. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri a Grupului o are compania Touring Europabus Romania, care deține cele două branduri, respectiv Eurolines și TUI TravelCenter.
Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.