Anunțul marchează începutul unui parteneriat pe termen lung între Jocurile Olimpice, cel mai important eveniment sportiv la nivel global, și Discovery Communications, una dintre cele mai mari companii media din lume. Cu o medie de 10 canale în fiecare piață și cea mai bună ofertă de sport pe platforme online și OTT din Europa, Discovery și Eurosport aduc cea mai amplă acoperire de până acum, ajungând la peste 700 de milioane de telespectatori din Europa. Acoperirea asigurată de Discovery și Eurosport va fi extinsă prin  acces la canale libere la retransmisie și prin intermediul unor parteneriate inovatoare cu furnizori de conținut și distribuitori, care vor aduce Jocurile Olimpice mai aproape de telespectatori. Într-o perioadă în care conținutul este disponibil oriunde și oricând, Jocurile Olimpice sunt un eveniment unic cu o audiență enormă, captând atenția întregii lumi într-o manieră ce oferă valoare partenerilor de afaceri, distribuitorilor și telespectatorilor.

Discovery a achiziționat drepturile exclusive în valoare de 1,3 miliarde de euro, pentru toate platformele, inclusiv pentru canale TV libere la retransmisie, canale TV cu plată, online și pe mobil, disponibile în toate cele 50 de țări și teritorii din Europa. În linie cu cererile Comitetului Olimpic Internațional și ale fiecărei piețe în parte, Discovery și-a luat angajamentul ca, pe durata competiției, să transmită un minim de 200 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice și 100 de ore din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă pe canale TV libere la retransmisie. Discovery va sublicenția o parte din drepturi în mai multe piețe din Europa.

Istoria de 30 de ani a Discovery ca lider la nivel global pe segmentul programelor de non-ficțiune oferă companiei poziția unică de a surprinde și difuza poveștile remarcabile ale celor implicați în Jocurile Olimpice nu doar o dată la doi ani, ci în fiecare an, pe tot parcursul anului. Având în vedere că mai mult de jumătate dintre programele disponibile deja pe Eurosport sunt despre sporturi olimpice, combinația dintre sporturile de iarnă, ciclism, tenis și atletism și Jocurile Olimpice permite Discovery și Eurosport să capteze atenția fanilor acestor sporturi de-a lungul întregului an. Discovery și Eurosport vor avea acces la emblemele olimpice și o arhivă video bogată ce vor consolida poziția Eurosport de gazdă a Jocurilor Olimpice la nivel European. De asemenea, cei doi parteneri au agreat să coopereze în vederea dezvoltării canalului Olympic Channel, profitând de prezența online a Eurosport prin intermediul Eurosport.com – cea mai importantă destinație online de sport – și al Eurosport Player – cel mai important serviciu OTT.

Parteneriatul include ediția a XXIII-a a Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang din 2018 și ediția a XXXII-a a Olimpiadei de la Tokyo din 2020, precum și Jocurile Olimpice din 2022 și 2024 ale căror orașe-gazdă încă nu au fost anunțate.

Discovery și Eurosport au capacitatea de a oferi Jocurile Olimpice cât mai multor fani, pe cât mai multe ecrane. Cu o medie de 10 televiziuni în fiecare țară, infrastructură locală și echipe regionale, o expertiză de 30 de ani în descoperirea și împărtășirea poveștilor, Discovery și Eurosport vor aduce cel mai important eveniment sportiv mai aproape de telespectatori. În plus față de televiziunile libere la retransmisie și cele cu plată, Eurosport Player, DPlay, Eurosport.com și Eurosport 360 vor oferi fanilor o acoperire și experiențe fără precedent pe toate tipurile de ecrane.
Discovery a achiziționat drepturile pentru toate teritoriile în Europa, mai puțin în Rusia.