De ce avem nevoie de o evaluare de risc la securitatea fizică?

Practic, analiza de risc reprezintă un document întocmit de către un evaluator specialist, care stabilește, în urma unei analize minuțioase, măsurile de securitate necesare pentru ca paza unui obiectiv să acopere întreaga arie de vulnerabilități în fața posibililor infractori. Acest serviciu vine în urma deciziei Uniunii Europene care obligă fiecare societate comercială să-și identifice amenințările ce pot pune în pericol viața sau integritatea persoanelor sau a valorilor deținute și să ia măsurile care se impun.

Legea pazei în România este făcută pentru clientul final și reglementează modul de acțiune a societăților, lucru pe care clienții nu îl cunosc. Din acest motiv, ei se bazează în totalitate pe ceea ce le propun firmele de securitate, fie că sunt instalatori de echipamente, fie că sunt prestatori de servicii, au tendința de a evita anumite etape și de a ignora unele condiții impuse prin legislație, cu scopul de a evita pe cat posibil răspunderea în cazuri de incidente de securitate. Însă, cu o consiliere corectă a clientului, acest lucru devine imposibil. Aici intervin serviciile noastre și avem grijă să respectăm întocmai cerințele legale. Toate măsurile de securitate propuse sunt în concordanță cu prevederile legale în vigoare și raportate la tipul de activitate desfășurat de unitatea analizată“, spune Mihai Blaga, fondatorul firmei BGM Eval.

Ce servicii acoperă un contract cu BGM Eval

În primul rând, contractul în sine te scapă de griji cu un cost mult mai mic față de opțiunea angajării unui specialist în cadrul firmei. Clientul beneficiază de analiza de risc la securitatea fizică, conform prevederilor legale în vigoare prin Legea 333/2003, HG301/2012 și Instrucțiunea MAI nr. 9/2013. Urmează planuri de pază și politici interne de securitate, audit de securitate – ce implică analiza tuturor măsurilor existente a serviciilor contractate, consultanță de securitate – identificarea celor mai bune soluții de optimizare a măsurilor de securitate existente, implementarea lor, propunerea și analiza celor mai buni furnizori de echipamente tehnice de securitate și prestatori de servicii de pază, implementarea serviciilor de pază proprie, întocmirea și avizarea tuturor documentelor necesare, integrarea armonioasă a procedurilor de securitate în sistemul organizatoric intern, fără afectarea fluxului procedural intern și fără îngreunarea desfășurării activității. La acestea se adaugă serviciul de securitate informațională – ce vizează bazele de date și rețeaua internă, și întocmirea de polițe de asigurare prin intermediul cărora se partajează riscurile reziduale.

A doua categorie de servicii oferite de către societatea înființată de Mihai Blaga o reprezintă consultanța în achiziții publice. Astfel, clientul poate beneficia de administrare și optimizare cont SEAP și produse, prospectare SEAP și identificare de oportunități, raportare periodică privind concurența și tendințele pieței de achiziții publice, întocmirea documentațiilor de participare și participarea, în numele clienților, la proceduri de achiziții publice, contestații, răspuns și clarificări, negocierea contractelor de achiziții publice și urmărirea onorării comenzilor.

Odată cu implementarea sistemului electronic de achiziții publice (SEAP), această piață a devenit mult mai corectă, iar potențialul este imens. Mulți operatori economici, însă, nu activează pe această piață din lipsă de personal sau, pur și simplu, pentru că nu cunosc această oportunitate“, concluzionează Mihai Blaga.

Avantaje reale pentru client

Serviciile propuse de echipa BGM Eval sunt impecabile și complete, au acoperire națională și pot fi accesate ușor pe https://expertevaluarerisc.ro, iar raportul de evaluare este predat în 48 de ore de la vizitarea unitații. În cazul evaluărilor de risc, clienții vor fi reprezentați în raport cu organele abilitate pe toată durata de valabilitate a raportului de analiză de risc (3 ani). De asemenea, clienții vor fi informați cu privire la orice modificare legislativă pe linie de securitate.

Viziunea în ceea ce privește modul de integrare a procedurilor și echipamentelor de securitate în contextul organizatoric intern al companiei, ca efect al experienței în management a echipei, este un alt aspect în avantajul clientului. Aceasta este completată de tehnologie prin utilizarea de softuri dedicate ce elimină eroarea umană și cresc eficiența și productivitatea în întocmirea rapoartelor de analiză de risc și în prestarea serviciilor de consultanță în achiziții publice. Mai mult decât atât, pentru serviciile de analiză de risc la securitatea fizică se operează pe computere fără conexiune la internet, iar datele și documentele clienților sunt stocate în spații special destinate cu acces restricționat.

Scopul nostru este să oferim servicii oneste și să implementăm un sistem unitar de politici de măsuri de securitate. În ceea ce privește consultanța în achiziții publice, ne propunem ca, din anul 2021, să putem să ne reprezentăm clienții și pe “TED”- sistemul de achiziții electronice European și să exportăm produse și servicii în U.E.“, afirmă Mihai Blaga.

DATE CONTACT

https://expertevaluarerisc.ro/

Nr. de telefon: 0766 06 92 92

E-mail: office@expertevaluarerisc.ro

Facebook: https://www.facebook.com/Evaluator-Risc-Securitate-Fizica-698249683624121/?ref=page_internal