De-a lungul istoriei publicității, s-au folosit diverse metode de atragere a atenției consumatorilor prin vedete, situații amuzante sau evenimente dramatice. Cei de la Adland TV au găsit mai multe afișe publicitare care s-au folosit de atentatele de la 11 septembrie 2001 pentru a-și transmite mesajul publicitar.
De departe, cel mai șocant afiș este cel al revistei Humo, care are totuși o istorie bogată in astfel de mesaje. Sub sloganul „Uite ce se intâmplă dacă citești Humo”, un alt afiș îl înfățișa pe Saddam Hussein fiind capturat în timp ce citește revista.
Grupul antifumat ASH (Action on Smoking and Health) din Noua Zeelandă. Cele două țigări ssimbolizează turnurile gemene World Trade Center.
Compania producătoare de jocuri Lego a speculat de aasemenea momentul dramatic, cu sloganul „Rebuild it”.
O organizație ecologistă a recreat imaginea turnurilor gemene din doi copaci mistuiți de un incendiu, sub sloganul „Pentru natură, în fiecare zi este 11 septembrie”.
Compania de securitate IT CoBis a creat în mijocul plăcii de bază două elemente care seamănă cu turnurile gemene și au ales sloganul: "Într-o zi, computerul tau ar putea deveni o țintă."