City – University of Sheffield in parteneriat cu Capital va recomanda evenimentul anului in marketing: “Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives”. Evenimentul este sustinut de noul guru în branding, prof. Kevin Lane Keller, si are loc pe data de 14 mai, în Bucureşti. Acest seminar vine in continuarea ofertei educationale pe care City-University of Sheffield o desfasoara in Romania prin programul Executive MBA Sheffield, acum printr-un seminar pract
City – University of Sheffield in parteneriat cu Capital va recomanda evenimentul anului in marketing: “Strategic Brand Management: The New Brand Imperatives”. Evenimentul este sustinut de noul guru în branding, prof. Kevin Lane Keller, si are loc pe data de 14 mai, în Bucureşti.
Acest seminar vine in continuarea ofertei educationale pe care City-University of Sheffield o desfasoara in Romania prin programul Executive MBA Sheffield, acum printr-un seminar practic care sa ajute oamenii de marketing in activitatea lor profesionala.
Keller este profesor de Marketing la “Tuck School of Business” şi este considerat ca fiind unul dintre academicienii de top ai generaţiei sale. Este denumit şi următorul Kotler în Marketing. A scris cea de-a 12-a ediţie a cărţii “Marketing Management” împreună cu însuşi Phllip Kotler, manual care a ajuns la cele mai bune vânzări din istorie.
În acest seminar de o zi, Keller va vorbi despre:
– întocmirea unor poziţii de brand competitive
– crearea unor relaţii de brand puternice şi active cu clienţii
– integrarea programelor şi activităţilor de Marketing
– alinirerea activităţilor interne şi externe de Marketing- înţelegerea ROI a investiţiilor de marketing în brand-uri
– crearea de pârghii de valorificare a brand-ului asupra categoriilor şi pieţelor- proiectarea şi implementarea de strategii de branding
– implementarea de practici holistice de branding
Descoperiţi cum liderii mondiali de business plănuiesc strategic şi construiesc brand-uri puternice cu ajutorul unui “guru”! Keller va furniza cea mai bună practică, va oferi îndrumări strategice de top şi pătrunderi tactice pentru strategii de branding de succes bazate pe experienţa sa de consultant al organizaţiilor ca: American Express, Disney, Ford, Intel, Procter&Gamble şi Kodak.
Mai multe informatii despre evenimentul din 14 mai gasiti aici
Data: 8 aprilie 2008