Pandemia de coronavirus a forțat omenirea să găsească alternative în mediul online pentru activități care până acum se puteau face doar în format fizic. De aceea, doi antreprenori din România au pus bazele unui proiect nemaiîntâlnit.
În contextul generat de pandemia cu noul coronavirus, antreprenorii în serie Sergiu Biriș și Andrei Dunca lansează proiectul Eventmix.live, platformă prin care organizatorii de evenimente pot organiza online, pe site-ul propriu, conferințe, workshopuri, webinarii, concerte sau cursuri.
Eventmix.live se adresează tuturor celor care doresc să organizeze și să transmită online evenimente virtuale interactive, pe site-ul propriu, chiar dacă nu au experiență anterioară sau cunoștințe tehnice.
Platforma funcționează în prezent în versiune Private Beta, permițând astfel accesul treptat pentru un număr limitat de organizatori, și este disponibilă la nivel mondial, evenimentele putând fi transmise live de oriunde din lume, direct de pe site-ul organizatorului. Participanții pot urmări conținutul video și interacționa cu ceilalți participanți atât în varianta desktop, cât și pe dispozitivele mobile, de oriunde s-ar afla la momentul respectiv.
Ce poți face pe Eventmix.live
Eventmix.live permite organizatorilor să creeze foarte ușor un landing page pentru eveniment, să configureze într-un mod intuitiv toate elementele necesare pentru organizarea evenimentului pe site-ul propriu și să pună în vânzare biletele în doar câteva minute. Plata biletelor se face online, întregul flux fiind gestionat de platformă, fără alte cerințe suplimentare. De asemenea, Eventmix.live se ocupă de întregul proces de înregistrare a participanților la eveniment și oferă posibilități de interacțiune și networking în funcție de interesele acestora. Totodată, Eventmix.live dispune de o integrare facilă cu platforme precum Zoom, Meet, Skype, OBS sau alte soluții de live video streaming.
„Schimbările produse odată cu debutul pandemiei au accelerat consumul online și au împins totodată organizatorii de evenimente fie înspre a-și anula evenimentele, fie înspre a se adapta rapid la mediul online. Cunoștințele tehnice sau bugetele necesare pentru a lansa un eveniment interactiv în mediul virtual nu sunt însă la îndemâna oricui și astfel ne propunem ca tehnologia noastră să vină atât în ajutorul organizatorilor de evenimente cu experiență, cât și al celor fără, care se gândesc să organizeze primul lor eveniment virtual. Din acest motiv, am construit Eventmix.live astfel încât organizatorii să uite de grija soluțiilor și implementărilor tehnice și să se concentreze mai mult pe conținutul pe care vor să îl promoveze”, a declarat Sergiu Biriș, CEO și Co-fondator Eventmix.
Va înlocui Soundmix
Platforma Eventmix vine ca o evoluție a proiectului Soundmix, pe care îl va înlocui. Aplicația Soundmix, co-fondată anul trecut de Sergiu Biriș, permitea pasionaților de muzică electronică să urmărească online cele mai mari festivaluri din industrie sau concerte ale DJ-ilor preferați, și care a transmis live festivalul Neversea din 2019.
„Tehnologia dezvoltată în trecut pentru Soundmix permitea live streaming de la mai multe scene simultan, cu zeci de mii de utilizatori care interacționau în timp ce urmăreau festivalurile online. Prin Eventmix.live ne-am propus să extindem această tehnologie și să o facem disponibilă tuturor organizatorilor de evenimente, indiferent de domeniul de activitate: Tech, Business sau Entertainment, făcându-le astfel mai ușoară adaptarea la noua realitate impusă de pandemie”, a declarat Sergiu Biriș, CEO și Co-fondator Eventmix.
Eventmix.live este un concept realizat de Sergiu Biriș și Andrei Dunca, antreprenori cu background solid în zona de video streaming și business online. Este al treilea proiect pe care cei doi îl lansează împreună. Cei doi mai colaborat și în trecut, fiind co-fondatorii platformei românești de video sharing Trilulilu, achiziționată de compania Digitap, precum și LiveRail, companie de publicitate video online și unul dintre cele mai de succes startup-uri pornite de fondatori români, fondat în 2007 și achiziționat de compania Facebook în 2014.