„Vom lucra non-stop de Black Friday şi în zilele imediat următoare acestui eveniment, astfel încât să ne asigurăm că produsele comandate vor ajunge cât mai rapid la clienţi. Am făcut schimbări şi în ceea ce priveşte segmentul de curierat. În prezent, avem parteneriate cu trei companii, iar în curând vom semna cu o a patra companie de curierat. În plus, timpul de livrare este unul redus şi pentru că evoMAG onorează mare parte dintre comenzi cu maşinile proprii”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de unităţi şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro. Spre exemplu, clienţii vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate, şi laptopuri începând cu 799 lei.
„Estimăm pentru acest an vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de vânzările de anul trecut din perioada de Black Friday”, mai spune Mihai Pătraşcu.
Pregătirile pentru Black Fiday au început în urmă cu trei luni. Au fost făcute investiţii de peste 100.000 de euro în platforma din spatele site-ului, aceasta fiind capabilă în prezent să facă faţă oricărui nivel de trafic şi procesare.
„Suntem pregătiţi să facem faţă unui trafic de 40.000 de unici în acelaşi timp pe site-ul evoMAG.ro, aproape dublu, fată de cât am înregistrat în perioada de Black Friday de anul trecut”, explică Mihai Pătraşcu.
Perioada imediat următoare aduce o creştere şi a numărului de angajaţi. Astfel, echipa evoMAG se va extinde cu 12 noi angajaţi, în departamente precum Customer Service, Receptii marfă, Marketing, Product Management/Achizitor.
Clienţii evoMAG vor beneficia de reduceri semnificative luna următoare şi în afara perioadei de Black Friday. Produsele aflate în promoţie vor putea fi achiziţionate chiar de la începutul lunii şi nu vor fi incluse şi în oferta de Black Friday.