De data aceasta, însă, site-ul evz.ro a reușit ceea ce pentru unii poate părea imposibil: evz.ro a înregistrat o creștere notabilă a numărului de cititori unici în pofida concediilor și a pandemiei. Astfel, evz.ro a ajuns la 34,2 milioane de afișări (ceea ce înseamnă o creștere de 2,77% față de luna iulie) și 4,5 milioane de cititori unici. Efortul făcut de echipa evz.ro este cu atât mai valoros cu cât au fost devansate site-uri puternice, de notorietate și cu brand-urile solid construite. Pe scurt, evz.ro a surclasat site-urile agențiilor de știri hotnews.ro, mediafax.ro, a cotidianului gandul.ro și site-ul celei mai puternice televiziuni de știri din România, antena3.ro .
Dar, să dăm Cezarului ce-i al Cezaurului: deși majoritatea siturilor concurente evz.ro au înregistrat scăderi, playtech.ro, gandul.ro și romaniatv.net au înregistrat unele creșteri.
Un alt site din familia Editurii Evenimentul și Capital care a făcut o figură frumoasă în luna august este și cel mai nou apărut în portofoliu nostru, respectiv retetesivedete.ro. Recent lansat, retetesivedet.ro a crescut la 843.139 de afisări și 393.531 unici, în luna concediilor.
Liderul site-urilor Editurii Evenimentul și Capital, capital.ro, a urmat trendul momentului și a înregistrat o ușoară scădere, de 234.045 de unici, de unde se vede că și oamenii de afaceri preferă luna august pentru concedii. Astfel, capital.ro a făcut în august 54,7 milioane de afișări și 6,5 milioane de unici. Și aici, site-urile concurente au înregistrat scăderi evidente, mai puțin trio-ul alcătuit din avocatnet.ro, bugetul.ro și dcbusiness.ro.
Cum era de așteptat pentru un site cu conținut de ținută, și evenimentulistoric.ro a scăzut la aproape 900.000 afișări și 322.256 unici, dar pierderile vor fi recuperate rapid, pentru că nișa de cititori țintită de evenimentulistoric.ro este una care prezintă un grad mare de fidelitate. E drept și că pregătim și subiecte pe măsură.