„Trebuie să vă spun un lucru interesant, pe care e posibil să nu-l știe multă lume: McDonald’s e cel mai mare distribuitor de jucării din lume. Vindem anual un număr de aproximativ 7 milioane meniuri Happy Meal, deci o cantitate de peste 7 milioane de jucării”, a declarat Daniel Boaje pentru Capital.
Întrebat căror motive se datorează succesul mâncării de tip fast-food în rândul tinerilor, acesta enumeră „diversitatea și calitatea produselor, dar şi gustul inconfundabil”.
„Le urmărim mereu dorințele și știm de ce au nevoie, de aceea venim mereu cu soluții inovatoare pentru a le simplifica experiența în restaurantele noastre. În acest sens, am lansat anul trecut kioskurile digitale de comandă și aplicația mobilă McDonald’s, iar de curând am introdus serviciul McDelivery în 40 de restaurante McDonald’s din țară, tocmai pentru a fi acolo unde-și doresc clienții noștri”, spune Boaje.
De curând, lanţul de restaurante a lansat trei rețete noi de burgeri, în ediție limitată, de Centenar, cu ingrediente autohtone și rețete inspirate din spiritul local.
Şeful companiei a oferit şi câteva secrete despre cum îşi atrage clienţii.
„Pentru noi e important să lansăm produse noi în fiecare an, fiindcă gusturile clienților se schimbă constant, iar noi vrem să ținem pasul cu tot ce-și doresc ei. Dacă vii la McDonald’s, o să găsești mereu câte un produs nou la McCafé, o rețetă nouă de burger sau de salată, variante noi pentru desert sau fel de fel de surprize pentru toate gusturile. La noi, inovația se regăsește și în bucătărie, de aceea nu ne oprim niciodată din a lansa produse noi și de a ne surprinde clienții la fiecare vizită în restaurant”, a spus Boaje.
În ultimii ani, compania a lansat McMici, papanași, burgeri vegetali sau salate cu ingrediente inedite (cum ar fi blue cheese sau somonul).
„Toate produsele pe care le lansăm sunt testate în prealabil cu consumatorii și nu luăm niciodată decizii strategice fără să ne asigurăm că produsele sunt pe placul clienților”, a adăugat el.
În prezent în România există 75 de restaurante McDonald’s, fiind cel mai mare lanţ de pe plan local. Reţeaua numără 4.500 de angajaţi.
Pe lângă piaţa din România, Premier Capital deţine franciza McDonald’s pentru Malta, Grecia şi cele trei ţări baltice.