Bitdefender, compania multinaţională controlată de familia Talpeş, are de azi o nouă identitate vizuală.  Noul logo al companiei este lupul dacic, iar noul slogan al companiei este "Awake" (n.r.Treaz).

“Nevoia unei noi identităţi este, pe de o parte, urmarea firească a succesului constant pe care Bitdefender l-a înregistrat încă de la înfiinţare, în anul 2001. Pe de altă parte, ea reflectă obiectivul companiei de a pătrunde pe noi segmente de piaţă prin dezvoltarea şi implementarea de tehnologii competitive în combaterea ameninţărilor informatice contemporane. Astfel, actuala identitate promovează integritatea şi eficienţa, în calitatea lor de valori cardinale ale Bitdefender”, conform oficialilor BitDefender.

Brandient este agenţia care s-a ocupat de conceptualizarea şi implementarea strategiei, a realizat identitatea vizuală şi noul ambalaj. Brandient a pus la dispoziţia Bitdefender un simbol cu multiple conotaţii: imaginea legendară a dragonului-lup care se găsea pe stindardele de luptă ale dacilor. Jumătate lup, jumătate şarpe, totemul îi proteja pe daci în timpul războaielor, fiind astfel asociat cu ideea de invincibilitate. În interpretarea modernă semnificaţia brandului este completată de atributul inteligenţei superioare, devenind astfel relevantă în contextul societăţii digitale. Totodată, dragonul-lup accentuează originea românească a brandului.

În ceea ce priveşte costul acestui proces de rebranding, Florin Talpeş, CEO Bitdefender, a declarat că este vorba de o sumă cu şase zerouri.

Cel mai nou birou va fi deschis în Abu Dhabi

Bitdefender are, în România, birouri în Bucureşti, Iaşi, Timişoara şi Cluj, iar în străinătate două în SUA (Santa Clara, California şi Florida), câte unul în Marea Britanie, Germania, Spania şi plănuieşte să mai deschidă un birou, luna viitoare, în capitala Emiratelor Arabe Unite, Abu Dhabi.

Compania Bidefender, fondată de familia Măriuca şi Florin Talpeş, a avut anul trecut afaceri de 29 milioane de euro, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

“Peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume folosesc produse BitDefender sau produse care integrează tehnologiile sub acest brand”, potrivit lui Talpeş. Compania a crescut foarte mult pe pieţele din China, Brazilia, India, Coreea de Sud şi ţările din America Latină. Statele Unite este în continuare cea mai mare piaţă pentru BitDefender.