Conform analizei Capital, primul episod din Las Fierbinți, difuzat pe data de 7 septembrie, a avut nu mai puțin de 40 de sporturi publicitare, ceea ce înseamnă o apetență uriașă a companiilor de a avea reclamă în cel mai urmărit program de televiziune din România la ora actuală. În mod sigur, această apetență s-a tradus și prin sume uriașe pentru spoturile difuzate în cele două pauze publicitare ale episodului.
Cine și-a făcut reclamă
Primii care au deschis prima pauza publicitară au fost cei de la Vodafone, cu un spot în care apar BRomania și Antonia. Alături de Nivea, Vodafone este o companie care a rulat spotul și în a doua pauză. Mai precis, Vodafone a avut primul spot și ultimul spot.
Printre companiile care și-au făcut reclamă în Las Fierbinți au fost doar două bănci: OTP Bank și Raiffeisen Bank, fiecare în pauze de reclamă diferite.
De asemenea, au avut reclamă branduri concurente, tot în pauze diferite, precum Coca-Cola și Pepsi.
O altă observație interesantă este că a intrat în Las Fierbinți cu reclamă o singură companie auto: Ford. În schimb, foarte multe reclame la medicamente de tot felul: Dulcolax, Enterol, Mezym, Feminost, Magnisteron.
În rest, au intrat reclame la produse pe care românii le folosesc în viața de zi cu zi: iaurturi, detergent, dulciuri și băuturi. Printre ele, și o reclamă la centrale termice de apartament.
De notat că Dedeman a intrat într-un spot pentru un promo la emisiunea Visuri la cheie, unde compania a fost amintită ca sponsor al emisiunii.
Sporturi cu vedete PRO TV la…PRO TV
De remarcat că două branduri au rulat spoturi care au avut ca protagoniști chiar vedete de la PRO TV. Este vorba despre DERO, care a avut o reclamă în care apare Pavel Bartoș de la Românii au talent și Wetterbest, care i-a avut drept protagoniști pe Busu și pe Ramona Păun, prezentatoarea știrilor sportive de la PRO TV.
Vă prezentăm, mai jos, lista completă a brandurilor care au avut spoturi în primul episod al noului sezon din Las Fierbinți.
În prima pauză au intrat spoturi la:
Vodafone
OTP
Mega Image
Mastercard
amparcat.ro
Nivea
Carrefour
Feminost
Beks
Coca-Cola
Exoderil
Napolact
IKEA
DERO
Dedeman
În a doua pauză au intrat spoturi la:
Detol
Rompetrol
Alpecin
Wetterbest
Motan, centrale termice
Nesquick
Nivea
Espigo
Kinder
Dulcolax
Fuzetea
Enterol
Lenor
Enel
Mezym
Coldrex
Gerovital
Ferrero Rocher
Pepsi
Magnisteron
Ford
Ultrablanc
About You
Raiffeisen Bank
Vodafone
Ce audiență a făcut primul episod din noul sezon Las Fierbinți
Conform cifrelor de audiență consultate de Capital, primul episod din Las Fierbinți a spart audiența, lăsând mult în urmă show-ul făcut de bucătarii de la Chefi la cuțite.
Mai precis, pe segmentul de public național, serialul de la PRO TV a ajuns la o audiență maximă de peste 11 puncte de rating, în timp ce show-ul culinar de la Antena 1 a mers undeva în intervalul 6-7 puncte de rating.