"Ne-am orientat activitatea pe zona a ceea ce înseamnă activități de proiectare. În cadrul CNADNR a fost înființat departamentul de proiectare ceea ce va presupune. Antreprenorii vor avea omul CNADNR care să urmărească ceea ce se întâmplă pe șantiere", a declarat Boloș.

"La nivel teritorial, unde funcționează secțiile naționale de drumuri, vrem să facem operabilă partea de infrastructură de depozitare a sării și a nisipului, cu impact asupra calității lucrărilor de întreținere", a mai spus Boloș.

"Proiectul care închide fostul coridor IV este considerat de importanță strategică și soluția pe care am găsit-o, de a înființa o unitate de implementare specială pentru acest tronson, ne va duce, dacă graficul de implementare se va respecta, la anul 2021 de finalizare a implementării proiectului", a mai spus Boloș.

 

Ideea monitorizării implementării în permanență trebuie să fie o regulă pentru ca blocajele să nu mai fie atât de vizibile. Am încercat să creionăm un plan de dotări cu echipamente și utilaje pentru activități în regie proprie, mai ales pentru lucrările de întreținere. Ca să nu mai stăm după procedura de achiziții publice. Neintervenția în timp real poate fi o catastrofă, a mai spus Boloș.

Contractele FIDIC sunt practicabile la nivel internațional, dar nu am reușit mereu să le adaptăm la condițiile locale. Scopul nu este de a elimina competiția, ci vrem ca prin aceste contracte, odată intrate într-o formă finală, să putem apăra interesele statului și ale constructorului. Urmărim prin contractul național de achiziții un echilibru contractual.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferință CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura