Hypermarketul Cora din Sun Plaza a fost închis de către inspectorii ANPC, luni, 7 februarie. Ce au putut găsi la faţa locului clienţii care au încercat să intre în magazinul din centrul comercial bucureştean?
Lovitură dură pentru hypermarketul Cora din Sun Plaza!
ANPC a pus lacătul pe Cora Sun Plaza!
Magazinul situat în centrul comercial din cartierul bucureştean Berceni a fost închis de către inspectorii ANPC.
Clienţii care au dorit să-şi facă luni cumpărăturile la Cora au găsit magazinul total închis şi un anunţ pe care se menţiona că reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor au dispus oprirea temporară a prestării serviciilor.
Rămâne de văzut ce nereguli au găsit, mai exact, inspectorii ANPC în hypermarketul Cora de s-a ajuns la această măsură radicală. Vom reveni cu detalii!
Anterior, cei de la ANPC anunţaseră că va avea loc o acţiune de amploare în mall-ul Sun Plaza, luni, 7 februarie, începând cu ora 14:45.
“Tema principală este, pe lângă acţiunea în sine, şi pregătirea colegilor tineri pentru a avea o abordare unitară, fermă şi la nivelul aşteptat de consumatori”, precizau, luni, reprezentanţii ANPC.
Un nou număr unde ANPC poate fi sesizat pe WhatsApp, pentru urgenţe, de către toţi românii
În altă ordine de idei, tot astăzi, ANPC a anunţat înfiinţarea un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp. Numărul este activ începând de luni, 7 februarie.
Numărul de telefon, pentru aplicația WhatsApp, este 079 021 9551.
“Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”, a precizat Horia Constantinescu, președinte ANPC.
La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.
Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.
Mesajele trimise pe numărul special NU înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.