Mai mulți clienți, care au mers la Lidl Chitila s-au trezit cu roțile de la mașinile personale blocate. Deși aceștia erau în magazin și s-au întors cu cumpărăturile în mână, ei au fost sancționați de firma de pază angajată de supermarket. Motivul ar fi parcarea pe un loc care nu este marcat. Totuși locul cu pricina nu blochează nicio cale de acces și nu este nicio pancartă în zonă care să avertizeze că parcarea ar fi interzisă.
Agenții de pază ai magazinului susțin că așa ar fi regulamentul intern impus de mai marii Lidl, regulament care, însă nu a fost adus la cunoștință și celor care aleg să-și facă cumpărăturile la gigantul german.
Pentru a le fi deblocate roțile, angajații Lidl cer 100 de lei clienților. O parte au acceptat să plătească, însă o alta s-au revoltat și au chemat Poliția. Ofițerii s-au prezentat la fața locului, au constatat abuzul magazinului și au obligat angajații să deblocheze roțile gratis. Totuși, în loc să se ocupe de rezolvarea unor infracțiuni reale, iată că Lidl obligă poliția să piardă timp cu acțiuni aberante.
Povestea cu blocarea roților, se pare că este mai veche și mai mulți clienți au scris către Capital. Este oare un mod prin care Lidl face bani în plus sau doar o parte dintre angajați încearcă să profite de clienți și să obțină resurse financiare extra.
Capital a contactat reprezentanții Lidl, însă aceștia nu au transmis niciun răspuns oficial. Așadar aveți grijă cu parcarea la Lidl. Oricând vă puteți trezi cu o taxă de 100 de lei fără să înțelegeți de ce.