Mirel Palada a precizat, la podcastul „EVZ Play” de la EVZ Capital cu Robert Turcescu și Dan Andronic că nu a vizionat filmul „Teambuilding”, însă a citit mai multe puncte de vedere despre acesta. Iată ce a comentat jurnalistul.

Filmul este o propagandă subtilă

„Ce să vorbești despre Teambuilding? Despre faptul că e un film de succes. Slavă Domnului că mai avem și așa ceva. A făcut un milion de spectatori. Bravo lor. Acum nu trebuie să ne vedem toți „Avatar”, cum era și prostioara aia a lui Codin Maticiuc „Miami Bici”. Un fel de „Nea Mărin Miliardar” în formulă nouă.”, a menționat jurnalistul Dan Andronic.

Palada a sugerat că filmul este o propagandă subtilă, evocând că „Lumea trebuie să înțeleagă că asta este mâncarea de zi cu zi a cinematografului. Și, „Avatarul” tot de asta.”

Vor să spună multe cuvinte ca să stârnească indignarea, pentru că ei știu că ăsta este principalul combustibil emoțional

La întrebarea de unde vine interesul de a vorbi despre Teambuilding, Mirel Palada a declarat următoarele: „Pentru că lumea este nevorbită, statută după sărbători. Nu au avut niciun subiect. Au stat o zi, două zile, cinci zile să bea, să mănânce. Lumea are pofta să intre din nou în logică de indignare virtuoasă, pentru că de ceva timp ăsta este standardul de comunicare. Indignare virtuoasă este un termen deja folosit în comunicare.

Adică o fecioară care vorbește despre sex, care judecă actul sexual și spune cum ar trebui făcut. În al doilea rând, filmul în sine bagă bățul prin gard și are drept principala componentă de marketing stârnirea indignării. Ei vor să facă mișto de corporatiști, de moldoveni, de ardeleni, deși n-am văzut filmul știu subiectul. Vor să spună multe cuvinte ca să stârnească indignarea, pentru că ei știu că ăsta este principalul combustibil emoțional. În momentul de față, în ziua de astăzi, nu mai merge pe frumusețe, nu mai merge pe Tarkovsky, merge pe bâzdâc.”, a declarat Mirel Palada la podcastul EVZ Play de la EVZ Capital.