”Au fost multe proiecte frumoase în cei 5 ani în Daikin, proiecte foarte diferite şi mari. Enumăr doar câteva de care sunt extrem de mândră: Programul Buy Back de înlocuire a aparatului de aer condiționat vechi, campania “Plantăm aer” în cadrul careia am plantat peste 20.000 de puieți în întreaga țară, lansarea în premieră a centralei termice Daikin”, a declarat Alina Turcitu, în exclusivitate pentru Capital.

”Pentru 2021 avem în plan noi abordări şi proiecte pentru a oferi cele mai bune servicii şi experiențe. Anul acesta a venit, însă, şi cu noutăti pe plan personal, astfel încat iau o pauză de la business şi mă dedic în totalitate celui mai mare proiect de până acum: bebelușul meu, Şerban”, a mai subliniat coordonatorul de marketing de la Daikin.

Pandemia a cerut schimbări rapide, dar ”schimbările vor continua, și aici mă refer la VR, AR, aplicații şi platforme digitale, tool-uri online pentru conexiuni creative, experiențe și engagement cu consumatori. În plus, profilul consumatorului nostru este în continuă schimbare. Acum ne adresăm, în principiu, generațiilor X şi Millennials, iar generația Z va intra în curând în targetul nostru”, spune Alina Turcitu. Bine, și cum abordăm aceste generații atipice ?

”Știm deja că acestora nu le vinzi produse, ci experiențe, emoții, poveşti şi un customer service de excepție. Consumatorii tineri vor brand-uri actuale, digitale, care sa nu fie superficiale. Astfel, avem 3 generații diferite, cu customer journey diferit. Challenge-ul va fi să venim în întâmpinarea lor pe canale diferite, către audiența corectă, şi cu contentul şi experiența adecvată profilului”, ne explică Alina Turcitu.

 

”Fii curios, citeste. Fii curios, întreabă. Fii curios, încearcă. Învață din greseli. Esecul de astăzi, este reușita de mâine”.

Alina Turcitu, Marketing Coordinator la Daikin România