Care credeți că este cel mai de succes proiect implementat în 2020?

Codrin Alexianu: Pop Cola, primul proiect CSD (carbonated soft drink) implementat de echipa Merlins Beverages. Am propus către publicul din Romania o cola premium cu extracte botanice, disponibilă în 2 variante: clasic și fără zahăr (cu îndulcire din stevia), în 3 formate (doză 0.33 l, PET 0,5 l și PET 1,5l). Pentru acest proiect, s-a muncit foarte mult atât la dezvoltarea de produs (barnding, rețetă) cât și la partea de comunicare de brand. Am reușit astfel să aducem pe piața locală gustul de cola de altă dată, insipirat din frenezia anilor ’80, dar și să comunicam beneficiile produsului într-o formula new-age.

Care este cel mai mare proiect din cariera dumneavoastră implementat în cadrul instituției în care activați în prezent?

Codrin Alexianu: vitamin aqua – implementarea și comunicarea acestui brand sunt inovative pentru piața din Romania. Astfel, nu numai ca am introdus in piața locală un nou segment de băuturi răcoritoare, cel al apelor cu vitamine, dar gama vitamin aqua a devenit lider pe piața pe categoria de “ape aromate”, revitalizând practic acest segment.

Care sunt proiectele prevăzute pentru 2021?

Codrin Alexianu: O dată cu finalizarea investiției în noua unitate de producție, vom lansa și alte proiecte premium. Păstrăm suspansul până atunci 🙂

Care sunt cele mai mari probleme cu care v-ați confruntat în contextul pandemiei?

Codrin Alexianu: Perioadele de restricții sunt cele care au redus consumul în general, afectând implicit și activitatea de marketing, prin prisma reducerilor de buget. Cu toate acestea, în ceea ce ne privește, am trecut cu bine peste perioada. Publicul a fost mai atent la ceea ce consuma, astfel încât produsele Merlin’s au beneficiat atât de cerere crescută in piață cât și de continuitate în comunicare și investiții în marketing.

De ce v-ați lovit în relația cu administrația locală sau centrală?

Codrin Alexianu: Uneori ne este greu să ne adaptăm la birocrație și la unele cerințe care, pentru noi, ca echipă tânără, nu au sens. Dar este și aceasta o provocare.

Ce sfat i-ați da unui tânăr care este la început de drum într-o carieră similară cu a dumneavoastră?

Codrin Alexianu: Să nu renunțe la intuiția proprie! Este unul din cele mai de preț bunuri ale fiecarui individ.

Care credeți că vor fi cele mai importante schimbări în domeniul în care activați în următorii 10 ani?

Codrin Alexianu: Deja observăm schimbări majore în ceea ce privește comportamentul de consum. Prevedem un switch puternic către produse cu plusvaloare și distanțarea consumatorilor de brandurile care nu au ceva de spus.

Bani. Ce vă spune acest cuvânt?

Codrin Alexianu: Confirmarea lucrurilor bine făcute.

Revista este disponibilă în format print și poate fi comandată de pe magazinul online agoramag.ro.

Sursa foto: arhiva personală