Lansarea produsului Diagnostic de către Coface a fost cea mai importantă mișcare a companiei anu trecut. Este vorba despre un proiect care aduce valoare adăugată pentru evaluarea riscului de credit pe piaţa de consultanţă a managementului de risc comercial.
Sau, așa după cum a declarat Nicoleta Marin în exclusvitate pentru Capital, ”Produsul este unic pe segmentul de Informaţii de Afaceri din România şi realizează profilul de risc al unei companii subiect într-un limbaj cu adresabilitate largă. Diagnostic este util în evaluarea unei companii, a partenerilor acesteia, fie furnizori, clienţi, chiar şi competitor”. Totuși, de-a lngul vremii, Coface a avut contribuții esențiale.
”În cei aproape 14 ani de când activez în cadrul companiei Coface, am contribuit la numeroase proiecte pe pe care le-am şi implementat, printre cele mai importante fiind: contribuţia la recalibrarea modelului de scor special creat pentru firmele din România de către grupul Coface şi implementarea unui format mai uşor de urmărit pentru studiile sectoriale (CAEN 4 cifre) realizate de Coface România”. Mai spune analistul Coface.
Iar viitorul vine cu lucruri din ce în ce mai interesante.
”Cred că în următorii ani vor exista două direcţii de dezvoltare în serviciile de consultanţă. O primă direcţie este automatizarea şi digitalizarea, care se vor intensifica în perioada următoare. Pe de altă parte vom asista la un demers mai vizibil de personalizare a serviciilor, cu adresare directă a nevoilor clienţilor (de tip tailor made)”, a precizat Nicoleta Marin. ”Coface România a răspuns acestei nevoi prin lansarea Trade Credit Advisory, produs care propune o evaluare completă a proceselor de management al riscului de credit comercial”, mai spune analistul Coface.
”Rolul banilor este să circule, să fie investiţi, să producă profit, să contribuie la crearea locurilor de muncă. Dacă destinaţia lor nu este una lucrativă, economia stagnează”.
Nicoleta Marin, DEPUTY BUSINESS INFORMATION MANAGER – ECONOMIC ANALYST, Coface România