Într-un drept la replică transmis în urma unui material Capital care anunța că Asirom a încasat o amendă de 5.000 de lei, Cristian Ionescu(foto), președintele directoratului companiei amintește că respectiva sancțiune vizează dosare de daună din 2017.
„ASIROM VIG și-a îmbunătățit dramatic serviciile de despăgubire, lucru dovedit de faptul că numărul petițiilor a scăzut semnificativ, în mod progresiv, în ultimele luni. Referindu-ne la prezent (acesta fiind timpul verbului utilizat de dvs. în titlu), o simplă analiză a numărului de petiții la nivelul principalilor asigurători din piață, va arată că ASIROM se poziționează – în termeni relativi, dar și în valoare absolută – foarte bine. În ultima luna încheiată (mai) din anul curent, de exemplu, numărul petițiilor înregistrate a ajuns la un minimum de 36. Lucrurile stau similar și la nivelul lunilor precedente din 2019: în februarie, martie și aprilie numărul petițiilor referitoare la dosare de dauna soluționate favorabil au fost de 9, 4, respectiv 7. În primele 5 luni ale anului 2019 (ianuarie – mai 2019), ASIROM a plătit, doar pe segmentul RCA, daune în valoare de 182 milioane lei.”, a afirmat Ionescu.
Menționăm că Asirom VIG a fost unul dintre cei mai mari jucători de pe piața RCA, în perioada 2015-2017, când conducerea companiei a fost asigurată de Juraj Lelkes. În acest context, Asirom s-a confruntat și cu o creștere substanțială a dosarelor de daună, pe care nu le-a putut gestiona la modul ideal, cu numărul de oameni din echipă. Ulterior, după venirea la conducere a lui Cristian Ionescu, Asirom a adoptat o altă strategie și a reușit să își reducă masiv portofoliul de RCA(linia cu cele mai multe daune). Totuși, dosarele de daună venite din urmă sunt încă multe ca număr și ca valoare.
Redăm mai jos, celem mai importante idei subliniate de Asirom:
- ASIROM VIG și-a îmbunătățit dramatic serviciile de despăgubire, lucru dovedit de faptul că numărul petițiilor a scăzut semnificativ, în mod progresiv, în ultimele luni. Referindu-ne la prezent (acesta fiind timpul verbului utilizat de dvs. în titlu), o simplă analiză a numărului de petiții la nivelul principalilor asigurători din piață, va arată că ASIROM se poziționează – în termeni relativi, dar și în valoare absolută – foarte bine. În ultima luna încheiată (mai) din anul curent, de exemplu, numărul petițiilor înregistrate a ajuns la un minimum de 36.
- Lucrurile stau similar și la nivelul lunilor precedente din 2019: în februarie, martie și aprilie numărul petițiilor referitoare la dosare de dauna soluționate favorabil au fost de 9, 4, respectiv 7.
- În primele 5 luni ale anului 2019 (ianuarie – mai 2019), ASIROM a plătit, doar pe segmentul RCA, daune în valoare de 182 milioane lei.
- Este, de aceea, eronat să susțineți că “[Asirom] pare că nu reușete să rezolve problema cu gestionarea daunelor, în ciuda faptului că susține că a automatizat sistemele și că a angajat mai mulți specialiști în domeniu.”
- Este, în schimb, adevărat că în ultimele 15 luni am făcut eforturi că serviciile noastre – inclusiv cele de despăgubire – să se îmbunătățească, iar cifrele și feedback-ul pe care îl primim de la clienți confirmă că suntem pe drumul cel bun. Suntem nerăbdători să va oferim și dvs. toate detaliile schimbărilor în bine pe care le-am făcut și continuăm să le facem în cadrul ASIROM, în orice moment doriți.