Mai mulți clienți s-au trezit cu cardurile blocate, în timp ce încercau să își verifice datele bancare la terminalele în care se efectuează operațiuni fără numerar.
Deși clienții nu au fost anunțați prin sistemul de alertare care funcţionează la alte operaţiuni: plata unor sume, promoţii sau avertizare de plată a ratelor lunare, defecțiunea a fost anunțată pe site-ul băncii.
„In acest moment intampinam probleme la tranzactiile cu cardul la AST-uri. Celelalte servicii ING functioneaza normal, a scris ING pe site-ul propriu.
„Este o problemă tehnică pe care o avem în toată ţara, de la ora 16. Nu, nu am putut anunţa clienţii, ne pare rău, a declarat unul dintre operatorii ING Line potrivit Adevărul.
Astăzi, banca a anunțat pentru Capital, că problema a fost soluționată.
” În acest moment problema e fixata, deci AST-urile sunt functionale.”, a declarat un operator al băncii.
Clienții ale căror carduri au fost blocate se pot prezenta luni dimineaţa, la oficiile bancare de care aparţin, pentru a li se elibera alt card.