Activeaza in industria modei, este de origine ceha, desi are un nume italian, si are planuri mari pentru Romania. Retailerul de imbracaminte Pietro Filipi a decis sa-si extinda reteaua de magazine pe piata romaneasca, operatiunea facand parte dintr-un amplu plan de dezvoltare regionala a afacerii, prin intermediul francizei. Compania a anuntat, recent, ca strategia de expansiune in noile state membre ale Uniunii Europene a fost corelata cu cea de implantare in tarile balcanice sau cent
Activeaza in industria modei, este de origine ceha, desi are un nume italian, si are planuri mari pentru Romania. Retailerul de imbracaminte Pietro Filipi a decis sa-si extinda reteaua de magazine pe piata romaneasca, operatiunea facand parte dintr-un amplu plan de dezvoltare regionala a afacerii, prin intermediul francizei. Compania a anuntat, recent, ca strategia de expansiune in noile state membre ale Uniunii Europene a fost corelata cu cea de implantare in tarile balcanice sau central-europene, vizand, in cel din urma caz, cu precadere, Rusia, Ucraina, Romania si Bulgaria.
Oficialii Pietro Filipi, care se afla in cautarea potentialilor parteneri in Romania inca din vara acestui an, preconizeaza ca un acord de reprezentare va fi semnat in cel mai scurt in timp. Particularitatea conceptului de franciza propus pietei romanesti este posibilitatea ca achizitionarea unei singure francize simple sa fie urmata de preluarea statutului de MasterFrancizat, cu drepturile si responsabilitatile aferente in ceea ce priveste extinderea la nivel national.
Sub marca Pietro Filipi, lansata in 1993 la Praga, functioneaza in prezent un numar de 30 de magazine proprii si in franciza, la care se adauga 40 de puncte de vanzare.
Magazinele sunt amenajate pe suprafete largi (150-170 mp), urmand un concept propriu, cu mobilier in culori calde, luminoase, sticla opalescenta si metal argintiu. Colectiile Pietro Filipi se adreseaza unui public format din femei si barbati in egala masura, cu varste cuprinse intre 25 si 40 de ani. Fiecare colectie de sezon inseamna peste 800 de produse diferite, concretizate in sase linii de articole de vestimentatie (clasic, casual, sport) si o linie de accesorii (incaltaminte, genti, manusi si curele).
Investitia initiala pentru achizitionarea francizei si exploatarea unui magazin sub aceasta marca este de aproximativ 150.000-160.000 de euro, in conditiile in care taxa de intrare este de 10.000 de euro, iar stocul initial de marfa atinge o valoare de circa 70.000 de euro.
Conform unui studiu realizat de compania CHR Consulting, anul trecut, in Romania, din cele 87 de retele de franciza cu activitate in sectorul de distributie-retail, mai mult de jumatate erau marci din domeniul modei. Cifra de afaceri a francizelor din retail a insumat 146 milioane de euro, la un numar de peste 2.700 de angajati.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.