Noul magazin Carrefour Market, situat în Iulius Mall, la parter, în locul G’Market, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 850 de metri pătraţi şi va fi inaugurat, vineri (27 ianuarie).

“Cele aproximativ 6.300 de produse comercializate, majoritatea marcă proprie Carrefour, vor acoperi necesităţile zilnice ale unei familii, la cele mai mici preţuri”, spune Emilian Feraru, Shopping Center Manager.

În cadrul supermarketului lucrează 45 de persoane, iar programul de funcţionare este de luni până sâmbătă, între orele 08:00-22:00, iar duminică, între orele 08:00-20:00.

În prezent, grupul Carrefour operează, în România, 46 de supermarketuri, plus 25 de hipermarketuri și trei magazine de proximitate.

Lanțul de retail Carrefour România a înregistrat în trimestrul patru al lui 2011
 vânzări de 340 de milioane de euro, în creştere cu 5,1%. În termeni comparabili, vânzările din ultimul trimestru au scăzut cu 2,5%. Extinderea reţelei a contribuit cu 7,1 procente la creşterea vânzărilor francezilor pe piaţa românească. Evoluţia cursului de schimb a avut o influenţă negativă de 0,7 % asupra vânzărilor la nivel anual, şi un impact negativ de 1,1% în trimestrul al patrulea.