Robert Anghel, Director General Adjunct Business (CBO) la Salt Bank, a fost prezent joi, 10 aprilie, în cadrul podcastului „Picătura de Business”, moderat de redactorul-șef al Revistei Capital Sorin Andreiana. Ediția integrală poate fi urmărită pe pagina de YouTube „HAI România”. 

Experiența Salt Bank

„Pe scurt, nu se mai poate face banking fără online”, spune Robert Anghel în timpul podcastului. „Sunt o mulțime de aplicații tradiționale de banking. Experiența oferită este oglinda sistemului legacy pe care îl au. Fluxurile din aplicațiile mobile de banking reflectă experiențele din branch-uri. Noi, la Salt Bank, oferim o experiență digitală nativă. Salt Bank s-a născut digital”, mai spune Anghel. 

În esență, Salt Bank este o bancă care operează exclusiv online. Se elimină astfel necesitatea sucursalelor fizice. Iar abordarea digitală aduce cu sine numeroase avantaje. Și totul începe de la procesul de deschidere a unui cont, care se realizează rapid și integral prin intermediul aplicației mobile. De asemenea, interfața aplicației este una intuitivă și ușor de utilizat. Echipa Salt Bank a conceput-o astfel pentru a simplifica gestionarea finanțelor personale.

El explică apoi cum se diferențiază neobank-ul de alte servicii similare.

„Menționez aici viteza. Noi am avut în acest an o actualizare pe partea aceasta aproape în fiecare zi, ceea ce nu s-a mai întâlnit în banking. Apoi, am lansat pentru utilizatori aproape în fiecare lună un program mare. Iar cu fiecare campanie lansată, numărul de clienți noi se dublează, poate chiar mai mult, față de o zi obișnuită, când, în medie, avem între 1000 și 1500 de clienți noi pe zi”, mai spune apoi CBO Salt Bank. 

Salt Bank, în expansiune

Salt Bank vine către clienți cu o gamă largă de servicii, de la conturi curente, carduri de debit, posibilitatea de a efectua plăți și transferuri rapide, atât naționale, cât și internaționale. „Iar acum lansăm Salt Bank și pentru persoane juridice”, anunță Robert Anghel în cadrul podcastului „Picătura de Business”.

Și o altă funcționalitate lansată recent, în luna februarie, în aplicația Salt Bank este Automatic Saver. Este o funcționalitate ce le permite clienților să își maximizeze suma economisită lunar. Ei pot să păstreze în permanență și o sumă de bani pentru cheltuielile zilnice. Se poate stabili suma necesară în acest sens în contul curent, iar restul banilor sunt automat transferați într-un Space pentru economii. 

„Românii au fost mult mai pregătiți decât ne-am așteptat noi pentru o bancă 100% digitală”, remarcă Robert Anghel. „Noi, pentru primul an de zile, ne așteptam la un număr de clienți cuprins între 200 și 250 de mii. Dar iată că acum avem dublu. Există un mare apetit pentru servicii digitale în România”, adaugă el. 

Salt Bank, parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, reprezintă acum un pas important în evoluția sectorului bancar din România. Într-un timp scurt, a devenit un jucător semnificativ pe piața neobăncilor, dar și o alternativă atractivă pentru cei care caută o experiență bancară modernă.