Agentia Brands&Bears semneaza campania de imagine a revistei Capital cu un slogan nou – Capital.Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa. In plus, campania radio vorbeste unui consumator modern, aflat mereu in miscare. Astfel Capital se reafirma ca si specialistul numarul unu din piata revistelor de afaceri din Romania. S-a dorit inca de la inceput un concept creativ, care sa scoata in evidenta calitatile de li
Agentia Brands&Bears semneaza campania de
imagine a revistei Capital cu un slogan nou – Capital.Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri,
declinate pe outdoor si in presa scrisa. In plus, campania radio vorbeste unui
consumator modern, aflat mereu in miscare. Astfel Capital se reafirma ca si
specialistul numarul unu din piata revistelor de afaceri din Romania.
S-a dorit inca de la inceput un concept creativ,
care sa scoata in evidenta calitatile de lider avizat ce constau in experienta,
profesionalismul si credibilitatea revistei CAPITAL – expert in probleme de
business si in acces rapid la o informatie bine structurata. Deasemenea,
conceptul creativ trebuia sa vorbeasca limpede despre calitatea de lider de
opinie a revistei Capital, atunci cand e vorba de probleme cu caracter
economic. Am ales fara ezitare o abordare proaspata, moderna care sa spuna indraznet
si destept cine este noul Capital.
Ideea grafica a fost de a prezenta revista CAPITAL
ca pe un gadget, cel mai modern si mai inteligent instrument al oamenilor de
afaceri eficienti si profitabili. Astfel, revista CAPITAL a devenit, rand pe rand,
laptop, binoclu, memo-stick …
Campania de imagine comunica un ziar CAPITAL care se
pliaza perfect pe tendintele lumii moderne: nevoia de informatie structurata,
tehnologie avansata, adaptabilitate la schimbari continue, eficienta maxima.
Sursa: Capital