Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden". Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul „explore the Carpathian garden”.
Brandul invită la explorarea „grădinii carpatice” în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu.
În centrul logoului apare scris „România” într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei „â” este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare.
Sloganul „explore the Carpathian garden” este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta.
Fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.
Brandul a fost lansat cu ocazia zilei naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010, organizată la Shanghai.